hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار کشف شد

۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در چابهار خبر داد.

به گزارش رویدادایران موسی عباس زاده محمودی اظهار کرد : مأموران پایگاه دریایی شهرستان چابهاردر راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک فروند قایق مشکوک می شوند که پس از متوقف نمودن قایق در بازرسی به عمل آمده میزان ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه بیان کرد : در همین راستا ناخدای متخلف بازداشت و به همراه پرونده ی تشکیل شده جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شد .

موسی عباس زاده محمودی افزود : با معرفی متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به اقرار متهم و نحوه ی کشف اتهام انتسابی را مسلم و از همین حیث ناخدای متخلف را علاوه بر ضبط گازوئیل های کشف شده به میزان ۲۰ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان خاطر نشان شد : با عنایت به تعاملات بسیار بالا و هدفمند تعزیرات حکومتی استان با یگان های امنیتی با افزایش گشت های دریایی و هوشیاری مأموران پایگاه های دریایی شهرستان چابهار از این پس آب راه های قاچاق برای سودگران سوخت و قاچاق کالا و ارز نا امن تر از گذشته خواهد بود .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد