hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگیری 2 سارق مسلح بانک در گلپایگان

دستگیری 2 سارق مسلح بانک در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از عملیات هوشمندانه و اقدام پیش‌دستانه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در دستگیری 2 سارق مسلحی که قصد سرقت از یک بانک را داشتند خبرداد.
 علی سبحانی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت مشکوک 2 فرد غیربومی در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: با بررسی‌های علمی و پلیسی ویژه مشخص شد این افراد دارای سابقه سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان مشهد هستند.
وی ادامه داد: بررسی‌ها حاکی از آن بود که متهمان قصد داشتند به صورت مسلحانه یکی از بانک‌های شهرستان را مورد سرقت قرار دهند که بلافاصله مأموران وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً هوشمندانه و اقدام پیش‌دستانه مخفیگاه آنان را مورد محاصره قراردادند.
 سبحانی، گفت: در این عملیات موفقیت‌آمیز هر 2 متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع سلاح سرد و گرم به همراه تیرهای جنگی، لوازم تغییر چهره، گوشی تلفن همراه هوشمند و سیم‌کارت‌های مربوطه، انواع تجهیزات دفاع شخصی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه متهمان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند عنوان داشت: به لطف خداوند و همت و تلاش مأموران سخت‌کوش این فرماندهی از وقوع یک سرقت مسلحانه جلوگیری به عمل آمد و خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا یک‌بار دیگر امنیت و آرامش را به مردم هدیه کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد