hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت انواع تیبا؛ راهنمای خرید تیبا مدل ۹۵

قیمت انواع تیبا؛ راهنمای خرید تیبا مدل ۹۵

گران‌ترین تیبا مدل ۹۵ حدود ۲۰۰ میلیون فروخته می‌شود و فروشنده‌های تیبا تصادفی ارقامی نزدیک به ۱۰۰ میلیون پیشنهاد می‌دهند

قیمت تیبا مدل ۹۵ در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد. مدل‌هایی که نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند، دارای آپشن‌هایی مثل دوگانه‌سوز بودن و جعبه دنده اتوماتیک هستند و فروشنده‌های تیبا تصادفی ارقامی نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد می‌دهند. با ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود تیبا دو مدل ۹۵ را با کارکرد ۱۴۷ هزارکیلومتر خرید که از نظر فنی سالم است و روی بدنه آن چند خط‌وخش جزیی وجود دارد. این ارقام درحالی برای تیبا مدل ۹۵ رد و بدل می‌شود که قیمت تیبا دو صفرکیلومتر در بازار آزاد ۲۰۰ میلیون تومان است و تیبا صندوقدار صفرکیلومتر ۱۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

تیبا دو مدل ۹۵ چند؟

به گزارش فرارو، قیمت تیبا دو مدل ۹۵ در یکی از آگهی‌ها با مدل‌های صفرکیلومتر فقط ۱۰ میلیون تومان فاصله دارد. قیمت تیبا دو صفرکیلومتر درحالی پنجشنبه پنجم خرداد به ۲۰۰ میلیون تومان رسید که قیمت تیبا دو مدل ۹۵ در یکی از آگهی‌ها ۱۹۰ میلیون تومان نوشته شده بود. در آگهی به میزان کارکرد خودرو اشاره نشده، اما بدنه و موتور سالم هستند. تیبا دو اتوماتیک مدل ۹۵ را با کارکرد ۱۲۰ هزارکیلومتر ۱۸۰ میلیون تومان می‌فروشند. رنگ تیبا خاکستری است و روی بدنه یک لکه رنگ وجود دارد.


قیمت تیبا دو مدل ۹۵ در یک آگهی از اصفهان ۱۷۰ میلیون تومان نوشته شده است. این تیبا در پنج سال اخیر ۱۷۲ هزارکیلومتر راه رفته و طبق ادعای فروشنده بدون ایراد فنی و بدنه فروخته می‌شود. در طرف مقابل قیمت تیبا دو مدل ۹۵ در برخی آگهی‌ها زیر ۱۰۰ میلیون تومان نوشته شده است. مثلا مالک تیبا دو تصادفی در تهران در ازای ۹۴ میلیون تومان حاضر به فروش خودرو است.

تیبا دو تصادفی دیگری در یکی از شهر‌های شمالی ۱۰۲ میلیون تومان آگهی شده است. با ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود تیبا دو مدل ۹۵ با کارکرد ۱۴۷ هزارکیلومتر را خرید که وضعیت موتور آن سالم نوشته شده و بدنه خط و خش ندارد. قیمت تیبا دو مدل ۹۵ در یک آگهی دیگر ۱۶۳ میلیون تومان نوشته شده است. این یکی بدون رنگ است و در این مدت ۱۱۰ هزار کیلومتر راه رفته است.

مشخصات تیبا دو مدل ۹۵

خودرو

کارکرد

وضعیت

قیمت

تیبا دو

-

بدنه و فنی سالم

۱۹۰ میلیون تومان

تیبا دو اتوماتیک

۱۲۰ هزارکیلومتر

یک لکه رنگ روی بدنه

۱۸۰ میلیون تومان

تیبا دو

۱۷۲ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۱۷۰ میلیون تومان

تیبا دو

۴۰ هزارکیلومتر

تصادفی

۹۴ میلیون تومان

تیبا دو

۱۰۰ هزارکیلومتر

تصادفی

۱۰۲ میلیون تومان

تیبا دو

۱۴۷ هزارکیلومتر

خط‌وخش جزیی روی بدنه

۱۵۰ میلیون تومان

تیبا دو

۱۱۰ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۱۶۳ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۹۵ چند؟

قیمت تیبا صندوقدار مدل ۹۵ در آگهی‌ها می‌تواند نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان باشد. تیبا صندوقدار دو‌گانه‌سوز مدل ۹۵ در مازندران ۱۹۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. کارکرد این تیبا ۵۵ هزارکیلومتر است و از لحاظ فنی و بدنه سالم به‌شمار می‌رود. تیبا صندوقدار دوگانه‌سوز دیگری که در سال ۹۵ تولید شده، ۱۸۰ میلیون تومان آگهی شده و کارکرد این یکی ۸۳ هزارکیلومتر است.

به گزارش فرارو، با ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود تیبا صندوقدار مدل ۹۵ با کارکرد ۱۲۰ هزارکیلومتر را خرید. بدنه چند خط و خش دارد، اما خودرو از نظر فنی سالم است. قیمت تیبا صندوقدار مدل ۹۵ در یک آگهی دیگر ۱۴۰ میلیون تومان نوشته است. بدنه چند لکه رنگ دارد و کاکرد خودرو ۱۷۵ هزارکیلومتر است. قیمت تیبا صندوقدار مدل ۹۵ گاهی زیر ۱۰۰ میلیون تومان است، اما این ارقام به خودرو‌های تصادفی ارتباط دارد. مثلا شخصی قیمت تیبا صندوقدار مدل ۹۵ را ۹۵ میلیون تومان اعلام کرده است. خودرو تصادفی محسوب می‌شود و میزان کارکرد آن ۸۵ هزارکیلومتر است.

مشخصات تیبا صندوقدار مدل ۹۵

خودرو

کارکرد

وضعیت

قیمت

تیبا صندوقدار دو‌گانه‌سوز

۵۵ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۱۹۵ میلیون تومان

تیبا صندوقدار دو‌گانه‌سوز

۸۳ هزارکیلومتر

بدنه و فنی سالم

۱۸۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۱۲۰ هزارکیلومتر

خط‌وخش جزیی روی بدنه

۱۵۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۱۷۵ هزارکیلومتر

چند لکه رنگ روی بدنه

۱۴۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۸۰ هزارکیلومتر

تصادفی

۹۵ میلیون تومان

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد