hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| افزایش کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات ووشو جام پارس

گلستان| افزایش کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات ووشو جام پارس

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افزایش تعداد کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس خبر داد و گفت: این تعداد به 13 کشور افزایش یافت.


بهمن طیبی گفت: مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس سوم و چهارم تیرماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات نخستین رقابت‌های ورزشی از مجموع هفت مسابقه ورزشی بین‌المللی است که در سال جاری در استان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: با اعلام آمادگی آلمان و یونان برای حضور در این رقابت‌ها، کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات به 13 کشور افزایش یافت و پیش‌ازاین نیز کشورهای دومینیکن، ویتنام، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، سوئد، عراق، لبنان، هندوستان، اندونزی و ایران آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بودند.

طیبی گفت: در این مسابقات دو تیم از کشورمان حاضر خواهد شد که یک تیم از استان گلستان به نمایندگی از کشورمان در مسابقات با حریفان رقابت خواهد کرد و با احتساب دو تیم از ایران تاکنون حضور 14 تیم در این مسابقات نهایی شده است.

وی تأکید کرد: یکم تیرماه تیم‌های شرکت‌کننده وارد استان گلستان خواهند شد و دوم تیرماه ساعت 17 مراسم افتتاحیه این مسابقات در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد