hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > (ویدیو) ریزش ناگهانی ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان

(ویدیو) ریزش ناگهانی ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه شماری مجروح و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شد.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان لحظاتی پیش فرو ریخت. در همین حال از آبادان گزارش می‌رسد که به دلیل ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه اداری - تجاری متروپل، برای ایمن سازی، خیابان اصلی امیری آبادان مسدود شد.

طبق گفته اهالی، شدت این حادثه به قدری بود که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند.

پنج آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس درحال امداد‌رسانی به حادثه دیدگان است و آتش نشانان در محل حضور دارند و هنوز ابعاد کاملی از حادثه و علت آن در دست نیست.

شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان در این ارتباط اظهار داشت: چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با ۲ تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودرو‌های ست‌نجات به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن سازی صحنه آغاز شده است.

یک فوتی و ۴ مصدوم

سخنگوی اورژانس کشور از استقرار ۵ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون یک فوتی و ۴ مصدوم به جای گذاشته است.

مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت و گو باایرنا افزود: با اعلام ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد و تاکنون ۴ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک فوتی دراین حادثه داشتیم، اظهارداشت: برای پوشش امدادی و انتقال به موقع مصدومان بیشتر و احتمالی نیز تیم های امدادی از اهواز به محل حادثه در آبادان در حال اعزام هستند.

(ویدیو) ریزش ناگهانی ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان

همچنین مهدی ولی پور رئیس سازمان هلال احمر نیز از اعزام ۴ تیم امدادی به محل حادثه و آغاز عملیات تخلیه و ایمن سازی محل خبر داد و گفت: تیم های آنست(سگ‌های زنده یاب) سریع استان نیز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همچنین برای این حادثه بالگرد و تیم‌های جست‌وجو و نجات هلال‌احمر اعزام شدند، افزود: یک بالگرد، ۷ خودروی ست نجات، تیم های واکنش سریع و ۵ تیم تخصصی جست‌وجو و نجات و سگ های زنده یاب برای امدادرسانی اعزام شدند.


امتیاز: 1 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد