hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کمیته امداد امروز "کمیته اقدام" شده است

کمیته امداد امروز "کمیته اقدام" شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد امروز "کمیته اقدام" است، زیرا از امداد رساندن گذشته و به اقدام رسیده است.

به گزارش  رویداد ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، داود شهرکی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان در نشست تخصصی اشتغال در سالن اجتماعات استانداری گفت: از آغاز کار دولت سیزدهم، اتفاقات خوبی افتاده که در استان سیستان‌وبلوچستان می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد.

وی گفت: یکی از چالش‌های استان، بحث زیرساخت‌ها و بالاخص آب است. در جای جای استان، مشکل کمبود آب را داریم که به دستور استاندار محترم، اقداماتی صورت گرفت تا هم از هدررفت آب جلوگیری شود و هم در میان‌مدت و بلندمدت، مشکل کمبود آب را حل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری افزود: ما تلاش داریم اقتصاد را با زیربنا و توسعه استان گره بزنیم و نباید تکیه ما فقط بر منابع دولتی باشد، بلکه باید از سایر ظرفیت‌های خوب استان نیز بهره ببریم.

وی با اشاره به اقدامات استانداری در حوزه معدن، گفت: سال گذشته در مجموع بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان صرف مطالعات اکتشاف شد که اتفاقات خوبی را در سطح استان به همراه داشت.

شهرکی افزود: هدفمندسازی یارانه‌ها هم از اقدامات خوب دولت سیزدهم است، زیرا همیشه عده‌ای از یارانه‌ای که به کالاها تعلق می‌گرفت، سود بیشتری می‌بردند و عده زیادی از آن منتفع نمی‌شدند، اما هدفمندسازی یارانه‌ها باعث شد تا قیمت‌ها واقعی شود و یارانه بصورت عادلانه توزیع گردد.


وی گفت: کمیته امداد امروز "کمیته اقدام" است، زیرا از امداد رساندن گذشته و به اقدام رسیده است. ما دیگر بحث محرومیت را نداریم، بحث توانمندسازی را دنبال می‌کنیم تا افراد دیگر به کمک ما نیاز نداشته باشند و خودکفا شوند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری تصریح کرد: بهترین گزینه اشتغالزایی در کوتاه مدت، همین تسهیلات تبصره ۱۶ است که کمیته امداد شرایط آن را تسهیل کرده و یک فرصت خوب برای رفع مشکلات است. 

وی افزود: شهرستان‌ها باید مزیت‌های خود را شناسایی و معرفی کنند تا از ظرفیت‌ها در این مسیر استفاده شود. هر شهرستانی که بتواند سهم بیشتری بگیرد و منابع بیشتری را جذب کند، ما هیچ محدودیتی نداریم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد