hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فروش ویلا در نمک‌آبرود؛ متری ۱۰۰ میلیون!

رونق خرید و فروش ویلا در مازندران

فروش ویلا در نمک‌آبرود؛ متری ۱۰۰ میلیون!

ویلا ۵۰۰ متری در نمک‌آبرود تقریبا ۵۰ میلیارد فروخته می‌شود. متری ۱۰۰ میلیون!

 فروش ویلا در نمک‌آبرود گاهی با قیمت زیر دو میلیارد انجام می‌شود. متراژ اکثر این ویلا‌ها کمتر از ۳۰۰ متر است و با امکانات حداقلی مثل آب، برق و گاز فروخته می‌شوند. اگر با پنج میلیارد سراغ خرید ویلا در نمک‌آبرود بروید، می‌تواند روی گزینه‌هایی با متراژ هزار متر حساب باز کنید. در امکانات این ویلا‌ها به مواردی مثل سالن بیلیارد و نگهبان ۲۴ ساعته اشاره شده است. این ارقام درحالی برای ویلا‌های نمک‌آبرود ردو بدل می‌شوند که طبق آگهی‌ها قیمت برخی از ویلا‌ها در این نقطه از مازندران به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است. رقمی که برای ویلا ۵۰۰ متری درنظر گرفته شده است.

فروش ویلا در نمک‌آبرود با کمتر از دو میلیارد

به گزارش فرارو، فروش ویلا در نمک‌آبرود گاهی با ارقام زیر دو میلیارد انجام می‌شود. البته این ویلا‌ها کمتر از ۳۰۰ مترمربع متراژ دارند. بین آگهی‌های موجود برای فروش ویلا ارزان در نمک‌آبرود با گزینه ۶۰۰ میلیون تومانی روبرو می‌شویم. ویلا ۲۰۰ متری و دوخوابه است. پارکینگ، دوربین مداربسته، در ضدسرقت و آیفون تصویری بخشی از امکانات ویلا به‌حساب می‌آید. ویلا ۲۴۵ متری دیگری در نمک‌آبرود ۶۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این ویلای دوطبقه، دارای سه اتاق خواب است، اما مالک هنوز مجوز ساخت نگرفته. ویلا ۲۸۰ متری در نمک‌آبرود را ۸۶۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. ویلا سه طبقه محسوب می‌شود، سه اتاق خواب دارد و آیفون تصویری، انباری و پارکینگ بخشی از امکانات آن است. با یک میلیارد تومان امان خرید ویلا ۲۷۰ متری در نمک‌آبرود وجود دارد. ویلا سه خوابه است و دوربین مداربسته، آیفون تصویری، پارکینگ و در ضدسرقت جزو امکانات آن محسوب می‌شود. ویلا شهرکی در نمک‌آبرود با قیمت دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد و متراژ آن ۳۰۰ متر نوشته شده است. با رقم دو میلیارد تومان ویلا ۱۲۰ متری دیگری در نمک‌آبرود فروخته می‌شود. ویلا یک طبقه است، یک اتاق خواب دارد و در بخش امکانات و تجهیزات به تراس و در برقی اشاره شده است. ویلا ۲۰۰ متری دیگری در نمک‌آبرود را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌فروشند. البته زیربنا ویلا در آگهی ۳۰۰ متر نوشته شده است. ویلا نوساز محسوب می‌شود، دارای سه طبقه و دو اتاق خواب است از آیفون تصویری، انباری و پارکینگ به عنوان امکانات آن اسم برده می‌شود.



فروش ویلا در نمک‌آبرود زیر دومیلیارد

متراژ

امکانات

قیمت

۲۰۰ مترمربع

پارکینگ، دوربین مداربسته، در ضدسرقت و آیفون تصویری

۶۰۰ میلیون تومان

۲۸۰ مترمربع

آیفون تصویری، انباری و پارکینگ

۸۶۰ میلیون تومان

۲۷۰ مترمربع

دوربین مداربسته، آیفون تصویری، پارکینگ و در ضدسرقت

یک میلیارد تومان

۳۰۰ مترمربع

پارکینگ – انباری

دو میلیارد تومان

۱۲۰ مترمربع

تراس و در برقی

دو میلیارد تومان

فروش ویلا در نمک‌آبرود با کمتر از پنج میلیارد

فروش ویلا در نمک‌آبرود ممکن است با ارقام زیر پنج میلیارد انجام شود. ویلا هزار متری در نمک‌آبرود تقریبا پنج میلیارد تومان فروخته می‌شود. متراژ بنا به ۲۰۰ متر می‌رسد و سه اتاق خواب دارد. عمر بنا کمتر از ۱۰ سال است و در آگهی نزدیک بودن به مرکز خرید، چشم‌انداز رو به جنگل و جواز ساخت به‌عنوان امکانات ویلا نوشته شده است. با چهار میلیارد می‌شود ویلا ۳۷۰ متری در نمک‌آبرود را خرید. ویلا نوساز است و متراژ بنا آن به ۲۷۰ متر می‌رسد. روف‌گاردن، پارکینگ مسقف، در ضدسرقت، سالن بیلیارد، اتاق خواب مستر و نگهبانی ۲۴ ساعته جزو امکانات این ویلا چهارمیلیارد تومانی محسوب می‌شود. ویلا دیگری در نمک‌آبرود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. متراژ ویلا ۳۷۶ متر و بنا ۲۱۵ متر است.

در ویلا سه اتاق خواب دیده می‌شود و و عمر بنا دو سال است. در ضدسرقت، دو اتاق خواب مستر، فاصله دو کیلومتری تا دریا، سالن بیلیارد و نگهبان ۲۴ ساعته جزو امکانات این ویلا به‌شمار می‌رود. در شهرک دریانوردان نمک‌آبرود ویلا ۴۰۰ متری را سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌فروشند. مالک، داشتن جواز ساخت، فاصله یک کیلومتری تا دریا نزدیک بودن به مرکز خرید، آلاچیق و گاز را به‌عنوان امکانات ویلا معرفی کرده است. بین آگهی‌های فروش ویلا ارزان در نمک‌آبرود گزینه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی به‌چشم می‌خورد. متراژ ویلا ۳۷۰ متر است، به شکل دوبلکس ساخته شده و چهار اتاق خواب در آن دیده می‌شود. سالن بیلیارد، نزدیک بودن به مرکز خرید، آیفون تصویری و نگهبان ۲۴ ساعته جزو امکانات این ویلا نوشته شده است.

 فروش ویلا در نمک‌آبرود زیر پنج میلیارد

متراژ

امکانات

قیمت

هزارمترمربع

نزدیک بودن به مرکز خرید و چشم‌انداز رو به جنگل

پنج میلیارد تومان

۳۷۰ مترمربع

روف‌گاردن، پارکینگ مسقف، در ضدسرقت، سالن بیلیارد

چهارمیلیارد تومان

۳۷۶ مترمربع

در ضدسرقت، دو اتاق خواب مستر،‌ نگهبان ۲۴ ساعته، سالن بیلیارد

سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

۴۰۰ مترمربع

فاصله یک کیلومتری تا دریا، آلاچیق و گاز

سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

۳۷۰ مترمربع

سالن بیلیارد، نزدیک بودن به مرکز خرید، آیفون تصویری و نگهبان ۲۴ ساعته

دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

گران‌ترین ویلا‌ها در نمک‌آبرود

فروش ویلا در نمک‌آبرود می‌تواند نزدیک ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد. ویلا ۵۱۲ متری در نمک‌آبرود ۵۲ میلیارد تومان آگهی شده است. ویلا دوبلکس و دارای سه اتاق خواب، رادیاتور، در ضد سرقت، تراس و پارکینگ است. ویلا جنگلی در نمک‌آبرود با قیمت ۳۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود. ویلا سه طبقه است و دارای پنج اتاق خواب است. استخر، سونا، جکوزی، دوربین مداربسته و روف‌گاردن مهمترین امکانات این ویلا به‌شمار می‌روند. ویلا ۳۱۰ متری در نمک‌آبرود با قیمت ۲۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود. این یکی سه طبقه است و در آن چهار اتاق خواب وجود دارد. روف‌گاردن، پکیج، سونا و تراس را باید امکانات این ویلا درنظر بگیریم.

ویلا‌های گران‌قیمت در نمک‌آبرود

متراژ

امکانات

قیمت

۵۱۲ مترمربعسه اتاق خواب، رادیاتور، در ضد سرقت، تراس و پارکینگ۵۲ میلیارد تومان
۵۰۰ مترمربعپنج اتاق خواب، استخر، سونا، جکوزی، دوربین مداربسته و روف‌گاردن۳۵ میلیارد تومان
۳۱۰ مترمربعروف‌گاردن، پکیج، سونا و تراس۲۵ میلیارد تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد