hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سؤال نمایندگان از وزیر ورزش در مورد سقوط پسر 8 ساله

سؤال نمایندگان از وزیر ورزش در مورد سقوط پسر 8 ساله

تعدادی از نمایندگان مجلس خطاب به وزیر ورزش ضمن یادآوری حادثه رخ داده برای پسر 8 ساله در مسابقات سنگ‌نوردی فولادشهر، خواستار پاسخگویی وی پیرامون دلیل عدم رعایت استانداردها شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تعدادی از نمایندگان مجلس خطاب به وزیر ورزش ضمن یادآوری حادثه رخ داده برای پسر 8 ساله در مسابقات سنگ‌نوردی فولادشهر، خواستار پاسخگویی وی پیرامون دلیل عدم رعایت استانداردها شدند.
در این نامه آمده است: در تاریخ 29 شهریور 1398 در یک مسابقه سنگ‌نوردی در شهر فولادشهر از توابع شهرستان لنجان توسط باشگاه خصوصی در مجموعه ورزشی ایثار برگزار گردید که با سقوط کودک 8 ساله در این مسابقه یکی از ناگوارترین حوادث تاریخ ورزش کشور به وقوع پیوست که پس از آسیب‌دیدگی شدید هم اکنون در بیمارستان الزهرا اصفهان بستری و در کما است.
نکات عجیب در این اتفاق عبارت‌اند از:
مسابقه بدون مجوز هیأت کوهنوردی استان اصفهان برگزار شده است.
عدم رعایت استانداردهای بند حمایل ورزشکار.
سالن ورزشی فاقد تشک استاندارد برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی در هنگام سقوط بوده است.
پزشک در مسابقات حضور نداشته است.
آمبولانس در محوطه سالن ورزشی وجود نداشته است.
اکنون این سؤال مطرح است که دلیل عدم رعایت استانداردهای مذکور در مسابقات سنگ‌نوردی در فولادشهر اصفهان که منجر به این فاجعه ورزشی شده است، چیست؟
حیدرعلی عابدی، سیدناصر موسوی لارگانی، سیدصادق طباطبایی‌نژاد، ناهید تاج‌الدین، پروانه سلحشوری، عباسعلی پوربافرانی، حمیدرضا فولادگر، اصغر سلیمی و سمیه محمودی از حامیان این سؤال هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد