hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > سینمای ایران مانند حمام عمومی شده است

سینمای ایران مانند حمام عمومی شده است

داریوش ارجمند در ویدئویی به وضعیت نامطلوب فعلی سینمای ایران انتقاد می‌کند.
 در شرایطی که این روزها برخی از سلبریتی‌ها برای مطرح کردن خود و بیشتر دیده شدن، دست به هر اقدامی می‌زنند و هر سخنی را به زبان می‌آورند، هنوز هنرمندانی وجود دارند که عزت و احترام خود و ملتشان در درجه الویتشان قرار دارد. 
داریوش ارجمند هنرمند محبوب و پیشکسوت کشورمان، از جمله سلبریتی‌هایی است که همچون نقش‌های مقتدرانه‌ای که بازی می‌کند، هنوز تحت تاثیر هیچ موجی قرار نگرفته و قدرشناسی و رعایت اصول اخلاقی، همچنان جز ویژگیهای شخصیتی اوست. نمونه آن ویدئویی است که در ادامه آمده است؛ این ویدئو بخشی از اظهارات وی در نقد سینمای قبل و بعد از انقلاب است و انتقادی که بر بی‌تفاوتی دست‌اندرکاران سینما در برابر برخی مسائل اجتماعی است که این روزها دغدغه و مطالبه بسیاری از مردم است. 
داریوش ارجمند شاید از معدود سلبریتی‌هایی است که در بازار داغ خودتحقیری‌های هم صنفی‌هایش، توانسته با جسارت از جایگاهی بگوید که در سایه انقلاب و جمهوری اسلامی به دست آورده است. این هنرمند، سینمای فعلی را به یک حمام عمومی تعبیر کرد که محل عبور و مرور همه شده است و هر کسی به خود اجازه می‌دهد با هر سواد و تجربه‌ای به فعالیت بپردازد. شاید شنیدن گفته‌های مالک اشتر تلویزیون، خالی از لطف نباشد؛ 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد