hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > 300 روستایی یک شبه «ایدز» گرفتند

300 روستایی یک شبه «ایدز» گرفتند

در یکی از روستاهای لردگان 300 روستایی یک شبه مبتلا به ایدز شدند که به یک فاجعه بزرگ در وزارت بهداشت کشور تبدیل شده است. ​
به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر در یکی از روستاهای توابع لردگان که یکهزار نفر جمعیت دارد بیش از 300 روستایی مبتلا به بیماری ایدز شدند. این موضوع برای این شهرستان به چالش امنیتی تبدیل شده و به طور محرمانه در دست بررسی است.
روستائیان در این شهرستان مقابل فرمانداری تجمع کردند. گفته می شود خانه بهداشت به خاطر آزمایش قندخون با استفاده از سرنگ آلوده، بیش از ۳۰۰ نفر از اهالی روستا را به ایدز مبتلا کرده است.
یک منبع آگاه گفته است: تا جایی که می‌دانیم این ویروس اچ ای وی نیست با این حال تیم درمان در حال بررسی این ویروس ناشناخته است و تا نتیجه بررسی‌ها اعلام نشود در این باره نمی توانیم اظهار نظر کنیم.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از حادثه روستای چنار محمودی لردگان


یک مقام مسئول در وزارت بهداشت هم در واکنش به شیوع ویروسی ناشناخته در روستای چنار محمود گفت: وزارت بهداشت گزارش لازم را دارد، ولی از آن‌جهت که مربوط به اخلاق پزشکی است، نمی‌توانیم با رسانه‌ها در میان بگذاریم.
وی اذعان کرد: یک سری از افراد تلاش دارند، مسئولیت این اتفاق را متوجه سازمان یا افرادی کنند. و سوال این است مگر در آن روستا تست دیابت داشته ایم؟ در ضمن دیابت کجا چک می‌شود، به طور حتم هرجا این کار صورت گرد، سوزن یک بار مصرف استفاده می‌شود. دو نفر هم اظهار کرده‌اند، برای کمپین فشار خون رفته بودند که مبتلا شده‌اند. حال سوال این است مگر ما در فشار خون از کسی خون می‌گیریم؟
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد