hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مسئولان فرهنگی چهره واقعی استان را نشان دهند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

مسئولان فرهنگی چهره واقعی استان را نشان دهند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مسؤولان و متولیان فرهنگی باید ظرفیت‌های استان را بیش از پیش برای مردم سطح کشور نشان دهد.

به گزارش رویدادایران به نقل از فارس از حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در دومین جلسه نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده های قتل اظهار داشت: امروز آنچیزی که از استان سیستان و بلوچستان مخابره می شود با چهره واقعی آن بسیار متفاوت است سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های فرهنگی بسیار فراوان، جاذبه های فرهنگی گردشگری بکر و ناشناخته است.

وی افزود: فضای استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور باید تلطیف شود زیرا مردم این استان مردمی خونگرم، قانع و مهمان نواز هستنداما با توجه به اخباری که منتشر شده فضای استان کمی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان و متولیان فرهنگی باید ظرفیت‌های استان را بیش از پیش برای مردم سطح کشور نشان دهد.

مصطفوی نیا با اشاره به اینکه تلاش در مسیر صلح و سازش اقدامی ارزشمند است گفت: نقش بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان در این استان بسیار شاخص است و تلاش برای صلح و سازش در پرونده‌های مهم، اقدامی اساسی است که کینه، کدورت و دعواها را از بین می برد.

وی در ادامه با تاکید بر نتایج مثبت گذشت و صلح و سازش در جامعه، از اعضای شورای حل اختلاف، معتمدان، صلح یاران و مسئولان قضایی خواست بیش از پیش در مسیر صلح و سازش گام بردارند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد