hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کشف 600 کیلو گرم انواع مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف 600 کیلو گرم انواع مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از كشف 600 کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مشترک و مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب استان با قاچاقچیان مواد افیونی خبر داد.

به گزارش رویدادایران  سردار احمد طاهری گفت :  تکاوران انتظامی شهرستان های گلشن و مهرستان  و شهرستان زاهدان به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند موفق به شناسایی محموله مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند قاچاق مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی سواری 405 و یک دستگاه وانت نیسان به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تيراندازي به سمت مأموران كردند.

وی افزود  در این درگیری مسلحانه، قاچاقچيان که، عرصه را بر خود تنگ ديدند با رها كردن خودروها و برجا گذاشتن محموله مواد مخدر از محل فرار کردند.
سردارطاهری با بیان اینکه در این عملیات طی تعقیب و گریز 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند، بيان داشت: تکاوران انتظامی ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو در بازرسی از خودروها و در ادامه از محل و مخفیگاه قاچاقچیان مقدار ۲۴۹ کیلوگرم حشیش، ۳۴۱ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک به همراه ۹ کیلو و ۴۷۸ گرم شیشه کشف کردند.
به گفته فرمانده انتظامی استان در این عملیات تعداد 2 قبضه سلاح کلاش، 145 عدد فشنگ جنگی، یک عدد بی سیم دستی نیز از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.

منبع :صدا وسیما

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد