hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 5 تن شیرخشک قاچاق در چابهار کشف شد

5 تن شیرخشک قاچاق در چابهار کشف شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت : مأمورین انتظامی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان چابهار مستقر در پاسگاه پلان در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون مقدار 5 تن شیرخشک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

به گزارش روبدادایران موسی عباس زاده محمودی  تصریح کرد: در همین خصوص شیرخشک های کشف شده تحویل اداره اموال تملیکی و راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار و پس از احراز تخلف، متخلف علاوه بر ضبط شیرخشک های کشف شده به پرداخت 2 میلیارد و 474 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. 

وی افزود:  در راستا مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی با کشف 5 تن شیر خشک با معرفی راننده متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به نحوه ی کشف و اقرا متهم اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و برهمین اساس متهم را علاوه بر ضیبط شیرخشگ های کشف شده به میزان 2 میلیارد 474 میلیون ریال قاچاقچی را محکوم کرد .

محمودی بیان داشت : تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاقچیان هیچ توصیه ای را پذیرا نیست و متخلفین طبق قانون برخوردی جدی خواهد داشت

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد