hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اولویت اصلی ما تجلی عدالت آموزشی است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

اولویت اصلی ما تجلی عدالت آموزشی است

شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه اجلاس مدیران جدید الانتصاب آموزش و پرورش گفت : اولویت اصلی ما تجلی عدالت آموزشی است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اولویت اصلی ما تجلی عدالت آموزشی است. با آغاز به کار دولت سیزدهم مسیر تحول و توسعه شتاب بیشتری گرفته، و با سرلوحه قرار دادن اصول دولت انقلابی از جمله پاکدستی، حفظ بیت المال و تکریم ارباب رجوع، می‌توان منتظر تجلی عدالت آموزشی در همه زمینه‌ها برای دانش آموزان این مرز و بوم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد : انقلاب اسلامی بدون هیچ الگوی خاصی در سطح جهان درخشید و مدیریت و رهبری انقلابی باعث این تجلی و موفقیت گردید. به شکرانه اقتدار و امنیت موجود در ایران اسلامی مدیران باید به معنای واقعی شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت؛ چراکه همواره تمام اندیشه ها و نکات دینی ما در بردارنده این موضوع بوده و خدمتگزاری خالصانه به مردم باید اساسی ترین هدف ما باشد.

وی با اشاره به لزوم بهینه سازی سرمایه ها و هزینه ها در پیشبرد امور به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، افزود : در شرایطی قرار داریم که ذخیره سرمایه ها و استفاده صحیح از همه منابع از اولویت بسیار بالایی برخوردار است .

شوشتری استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش را امری مهم تلقی کرد که مدیران گرامی باید از جوانب مختلف این موضوع برای بهبود عملکرد منطقه و ناحیه خود بهره مند گردند.

تکریم از خیرین مدرسه ساز و ظرفیت‌هایی که می‌تواند با حضور خیران نیک اندیش ایجاد کرد، از دیگر ملزومات مدیریتی است که سید امیر شوشتری بدان اشاره کرد و افزود : منابع مالی در آموزش و پرورش بسیار محدود است و باید با بهره‌گیری از توان خیرین و افرادی که قصد همکاری با آموزش و پرورش دارند، درصدد رفع این خلا برآمد.

وی در حاشیه اجلاس روسای جدید الاانتصاب آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تکریم از خانواده‌های بابرکت شهدا و ایثارگر، پیگیری این مسئله را وظیفه یک مدیر انقلابی دانست و اذعان داشت: در کنار مسائل اخلاقی و اعتقادی، اطلاعات و آمار مدیریتی یک مسئول انقلابی باید دقیق و به روز باشد و همواره در حال مهارت‌آموزی و به روزرسانی این موارد در حوزه مدیریتی خود باشد. چراکه پایش این موضوع خود به خود به پیگیری و رسیدگی بیشتر در امور ، و در نتیجه خروجی موفق تری منجر خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد