hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > گذرنامه های دارای اعتبار ۳ تا ۶ ماه می توانند به سفر زیارتی اربعین بروند

گذرنامه های دارای اعتبار ۳ تا ۶ ماه می توانند به سفر زیارتی اربعین بروند

رئیس پلیس گذرنامه گفت: افرادی که دارای گذرنامه هایی با اعتبار ۳ و ۶ ماهه هستند نیز می توانند به سفر زیارتی راهپیمایی بزرگ اربعین بروند.
سرهنگ سید محمدرضا طبایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات برگ تردد اربعین افزود:  از روز گذشته کار صدور برگ تردد اربعین آغاز شده است.
وی اضافه کرد: اگر متقاضی به پلیس + ۱۰ مراجعه و عنوان کند که درخواست صدور گذرنامه برای خروج از کشور را دارد، از وی پرسیده می شود که مقصدش کجاست؛ اگر مقصدش کشوری جز عراق باشد با دریافت هزینه گذرنامه، گذرنامه اش صادر و ارسال می‌شود اما اگر متقاضی دریافت گذرنامه بخواهد به اربعین برود درخواستش در فایل اربعین درج و به صورت رایگان برایش صادر و پست می شود اما پول گذرنامه را از وی گرفته و گذرنامه بعد از ایام اربعین چاپ و ارسال خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که چاپ گذرنامه موقت یا همان برگ تردد اربعین کمتر از یک هفته به طول می انجامد، گفت: ساعت کار گذرنامه ها و دفاتر پلیس+ ۱۰ تا ساعت ۲۰ افزایش می یابد.
سرهنگ طبایی گفت: در چند روز آینده تراکم جمعیت را داریم و  بعد از آن سهولت و تسریع در کارها را خواهیم داشت.
رئیس پلیس گذرنامه ناجا تصریح کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد متقاضیان برای شرکت در پیاده روی اربعین، چاپ برگ تردد اربعین در دستور کار قرار گرفته است.
وی در مورد حداقل اعتبار گذرنامه برای خروج از کشور و شرکت در اربعین حسینی گفت: گذرنامه ها چه ۳ و چه ۶ ماه اعتبار داشته باشند برای خروج منعی ندارند.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد