hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آخرین وضعیت "آرمان غیاثی" و علت سقوط

آخرین وضعیت "آرمان غیاثی" و علت سقوط

وکیل خانواده غیاثی از آخرین وضعیت آرمان و علت سقوط این کودک هشت ساله در مسابقات سنگ نوردی خبرداد.

 هشت روز پیش آرمان غیاثی پسر هشت ساله در مسابقات سنگ‌نوری در فولادشهر اصفهان در حین مسابقه سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی صدمه جدی دید. این پسر از آن روز و پس از انتقال به بیمارستان در کما فرو رفت و هنوز نیز در همین شرایط است. پس از بروز حادثه چندین کارگروه ویژه تشکیل شد تا علت حادثه را مشخص و اعلام کنند.در همین را بطه سید حسین دوازده امامی وکیل خانواده غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت جسمانی آرمان، اظهارکرد: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم، یک سری داروهای بیهوشی به ارمان می زند و تا سه شنبه دوزش را پایین نمی آورند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا به آرمان داروی بی هوشی می زنند؟ گفت: کمی تشنج دارد و این تشنج برایش خوب نیست. دارو های بیهوشی را می زنند که فعلا حرکت بدنی نداشته باشد. پزشکان زمانی که بیهوشی می زنند، نمی توانند تشخیص دهند که سلامت آرمان در چه وضعیتی است. این روند تا سه شنبه یا چهارشنبه ادامه دارد و بعد از آن دوز داروی بیهوشی را پایین می آورند تا متوجه شوند که آرمان در چه وضعیتی است.
وکیل خانواده غیاثی با بیان اینکه چندین کارگروه در اصفهان و تهران برای علت حادثه تشکیل شده است، افزود: نظر قعطی هنوز اعلام نشده است، اما طبق صحبت هایی که با ما انجام داده اند، فردی که باید تناب را حمایت می کرده به اشتباه طناب را در قلاب اشتباه می اندازد و آنقلاب ها فشار را تحمل نمی کنند. البته، داور و باشگاه نیز مسئول این حادثه معرفی شدند و اشتباهات سلسله وار باعث بروز این حادثه شده است.
دوازده امامی با اشاره به اینکه این حادثه یک متهم ندارد ، افزود: هنوز طرح شکایتمان را انجام ندادیم، اما به زودی شکایت می کنیم و منتظر می مانیم تا دادستان و قاضی در این رابطه تصمیم بگیرند که چه اشخاصی مقصر هستند.
وی با بیان اینکه آرمان حدود یک سال بوده است که سنگنوردی را کار کرده، افزود: تقریبا یک سال است که صخره نوردی را کار می کند. قبل از آن در رشته اسکیت فعالیت می کرده و یک مقام استانی داشته است.
ویکیل خانواده غیاثی افزود: از مردم خواهش می کنم که در این ایم برای آرمان دعا کنند تا بهبودی خود را به دست بیاورد و سلامت شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد