hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > 2000 متر دیوارنگاره شهری در سده لنجان اجرا می‌شود

2000 متر دیوارنگاره شهری در سده لنجان اجرا می‌شود

شهردار سده لنجان از اجرای دو هزار متر دیوارنگاره شهری در این شهر در آستانه نوروز 1401 خبر داد.

شهردار سده لنجان از اجرای دو هزار متر دیوارنگاره شهری در این شهر در آستانه نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سده لنجان، حمید شهبازی با اشاره به تدوین طرح جامع زیباسازی در شهر سده لنجان اظهار داشت: پس از تدوین این طرح که به صورت کارشناسی نیز انجام شد، اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر اجرای طرح‌‌های زیباسازی پیش‌بینی شده در شهر سده لنجان در آستانه نوروز سال 1401 که با شعار «نوروز آرزوها» در شهرداری سده لنجان برنامه‌‌ریزی شده، آغاز شده است.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه اجرای دو هزار متر دیوارنگاره کوتاه شهری با محتوای تلفیقی از هویت شهر، شهدا، ورزش قهرمانی و موضوعات شهری از مهم‌‌ترین طرح‌های در دست اجرا است، ابراز داشت: همچنین دیوارنگاره بلند با موضوع شهدا نیز در خیابان امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب المان‌‌های دائمی هویتی با موضوع کشاورزی در سطح شهر سده لنجان نیز از دیگر طرح‌‌های در دستور کار برای زیباسازی این شهر است، افزود: این امر به دلیل پیشه مردم این شهر که از گذشته تاکنون به صورت غالب در بخش کشاورزی بوده انتخاب شده است.

شهبازی با اشاره به نصب المان‌‌های نوری در شهر سده لنجان نیز تصریح کرد: نصب 50 عدد المان تیر برق در میدان‌های دانشگاه و شهید سلیمانی، نصب چهار عدد المان سه متری حجم نوری در سطح شهر و همچنین سه عدد گل نقره برای نصب در قسمت‌های مختلف شهری نیز از المان‌‌های نوری در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برای نوروز امسال نیز 100 عدد المان موقت بر روی تیر برق‌های شهری نصب می‌شود، گفت: استفاده از 50 عدد توپ‌‌های نوری برای محور آرزوها در خیابان استقلال حدفاصل میدان شهرداری تا میدان الفت نیز از دیگر اقدامات در دستور کار است.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه نصب 21 المان نوری عرضی نیز در خیابان‌‌های امام خمینی (ره) و توحید در دستور کار است، اضافه کرد: همچنین المان‌‌های موقت و سفره‌های هفت سین نوروزی نیز در این شهر نصب خواهد شد.

وی افزود: تغییر تم پرچم‌‌های شهری با موضوع نوروز نیز از دیگر برنامه‌های زیباسازی شهرداری سده لنجان در ایام نوروز است.

شهبازی گفت: برای اجرای طرح‌های زیباسازی شهری از گروه‌های هنری حرفه‌ای استان دعوت به همکاری کرده‌ایم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد