hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روند نزولی فوتی‌های کرونا در ۲۴ استان و کاهش بستری‌ها در کشور

روند نزولی فوتی‌های کرونا در ۲۴ استان و کاهش بستری‌ها در کشور

در هفته ۱۰۸ همه‌گیری کرونا در کشور بستری ناشی از کووید ۱۹ در تمام استان‌های کشور کاهش یافته و فوت نیز در ۲۴ استان نزولی شده است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا،  بر اساس بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته سوم اسفند ماه ، مصادف با هفته ۱۰۸ همه‌گیری کرونا در کشور، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۲۵۲۷۰ نفر و تعداد موارد فوتی جدید در هفته اخیر ۹۴۷ مورد و تعداد بستری جدید نیز در هفته اخیر ۵۳۰۰ مورد بوده است.



در عین حال در هفته اخیر  شاهد کاهش موارد مثبت بستری در ۳۱ استان کشور و همچنین کاهش موارد مثبت متوفی در ۲۴ استان کشور بودیم.

تهران

در استان تهران نیز در هفته سوم اسفند ماه ۱۴۰۰، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۱۵۹۷ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۹۴۳ نفر و تعداد فوتی‌های جدید ۱۶۶ نفر بوده است.

در هفته اخیر موارد بستری استان تهران کاهش یافته و متاسفانه آمار فوت افزایش یافته است. بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بیشتر شده است.

خراسان شمالی

در هفته اخیر روند بستری و فوت استان خراسان شمالی کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بالاتر است.

ایلام

در هفته اخیر موارد بستری و فوت این استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

کهگیلویه و بویر احمر

در هفته اخیر روند بستری و فوت در کهگیلویه و بویر احمر کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور کمتر است.

کرمان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بالاتر است.

چهارمحال و بختیاری

موارد بستری کاهش یافته و فوت استان ایستا بوده است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بالاتر است.

یزد

در هفته اخیر موارد بستری استان کاهش یافته و فوت ایستا بوده است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بیشتر است.

خراسان جنوبی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بالاتر است.

کرمانشاه

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر بوده و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر شده است.

اردبیل

در هفته اخیر روند بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بالاتر است.

همدان

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش بارز داشته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور پیشی گرفته است.

آذربایجان غربی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و مورتالیتی استان از متوسط کشور پایین‌تر است.

سمنان

روند بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور پایین‌تر است.

لرستان

موارد بستری کاهش یافته و فوت استان افزایش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بیشتر شده است.

آذربایجان شرقی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بیشتر است.

گلستان

موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش بارز داشته است. میزان بروز بستری معادل متوسط کشور و مورتالیتی استان از متوسط کشور بیشتر شده است.

قم

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش را نشان می‌دهد. بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بیشتر است.

هرمزگان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر از حد متوسط کشور کمتر شده است.

گیلان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان روند نزولی داشته است. بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بیشتر است.

بوشهر

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری معادل متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بیشتر است.

مرکزی

در هفته اخیر روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط شور کمتر شده است.

اصفهان

در این هفته روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

قزوین

در این هفته موارد بستری روند کاهشی و فوت استان روندی ایستا داشته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و مورتالیتی استان از متوسط کشور بالاتر است.

خراسان رضوی

روند بستری و موارد فوت نزولی بوده است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

مازندران

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

خوزستان

در این هفته موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری استان از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بیشتر است.

البرز

در هفته اخیر روند بستری و موارد فوت استان کاهش داشته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بالاتر است.

فارس

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش نشان می‌دهد. میزان بروز و مورتالیتی استان از متوسط کشور کمتر است.

زنجان

در هفته اخیر روند بستری و فوت کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

کردستان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و مورتالیتی استان از متوسط کشور کمتر است.

سیستان و بلوچستان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز بیماران بستری و مورتالیتی از متوسط کشور کمتر است.



منبع: isna-1400122822164

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد