hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > احداث پنج هزار و 300 واحد مسکونی در قم کلید خورده است

احداث پنج هزار و 300 واحد مسکونی در قم کلید خورده است

ایسنا/قم استاندار قم با صدور دستورهای لازم جهت تسریع در تحویل به موقع واحدهای مسکونی به متقاضیان گفت: در دولت سیزدهم عملیات احداث پنج‌هزارو۳۰۰ واحد مسکونی در قم کلید خورده‌است.

سید محمدتقی شاهچراغی با حضور در منطقه پردیسان از سه طرح مسکن ۲۷ هکتاری با ظرفیت یکهزار و ۷۰۰ واحد مسکونی، زیتون ۶ با ۱۸۰ واحد و همچنین طرح ۱۷ هکتاری محله ۱۰ با هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید ضمن صدور دستورهای لازم جهت تسریع در تکمیل و تحویل به موقع واحد های مسکونی مذکور به متقاضیان گفت: خوشبختانه در دولت جدید، ساخت پنج هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان قم کلید خورده است.

شاهچراغی با تاکید بر تلاش برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح‌های مسکن استان گفت: با هماهنگی‌های بیشتر بین اداره‌ها و نهادهای متولی و رفع موانع موجود، درصدد تحقق این مهم و انجام کامل تعهدهای استان در ساخت مسکن و مطابق برنامه‌های دولت هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش جهادی دستگاه‌های مسول و کمک خیران، گام‌های بلندی در زمینه احداث مسکن و رفع دغدغه‌های اقشار بدون سرپناه به‌ویژه جوانان و محرومان برداشته شود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد