hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رئیسی امید را به تولید کنندگان بازگردانده است

رئیسی امید را به تولید کنندگان بازگردانده است

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به عزم دولت برای حذف فقر مطلق گفت: ورود جدی رئیس جمهور به حل مشکلات بخش تولید امید را به تولیدکنندگان بازگردانده است.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: عملکرد شش ماهه دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی قابل تحسین است و شاهد ورود جدی شخص رئیسی به مشکلات در حوزه‌های مختلف هستیم.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: رئیس جمهور به حل مشکلات در حوزه گمرک و واحدهای تولیدی ورود کرده و دستورهای لازم را برای حل این مشکلات صادر کرده است.

وی ادامه داد:  ورود جدی رئیس جمهور به حل مشکلات بخش تولید امید را در دل تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفع مشکلات بخش تولید و رونق در این حوزه موجب افزایش اشتغال و در نتیجه رفع فقر از جامعه می شود.

حاجی پور خاطرنشان کرد: رئیسی در سفرهای استانی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت، اولویت رییس جمهور در این سفرها تکمیل طرح‌های عمرانی قبلی بود و طرح عمرانی جدیدی در این سفرها کلید زده نشد.

وی افزود: کشور با تکیه بر درآمدهای نفتی اداره می‌شود و به همین خاطر است که شرایط در بازار برای ما سخت است، دولت باید نظارت خود را در حوزه‌های مختلف بیشتر کند، با نظارت قوی می‌توان تورم را کنترل کرد و مردم نیز شاهد شرایط بهتری خواهند بود.

منبع: irna-84690108

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد