hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ: تجارب ایران برای توسعه جمعیت‌های ملی در دنیا موثر است

رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ: تجارب ایران برای توسعه جمعیت‌های ملی در دنیا موثر است

در دومین روز از چهل و پنجمین اجلاس هیات حاکمه فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، پیشنهادات رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در موضوع سیاستگذاری توسعه جمعیت‌های ملی در کشورهای مختلف جهان، مورد استقبال رئیس فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، بازبینی خط مشی توسعه جمعیت‌های ملی و تصویب آن جهت ارسال به مجمع عمومی، یکی از مهم‌ترین دستورکارهای دومین روز از اجلاس هیات حاکمه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر بود که پیشنهادات رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان از سوی فرانچسکو روکا، رئیس این فدراسیون مورد توجه گرفت و نظرات دکتر کولیوند که متکی بر تجارب یکصد سال فعالیت هلال احمر ایران است؛ به عنوان نمونه و جهت الگوبرداری در اختیار توسعه جمعیت‌های ملی هلال احمر و صلیب سرخ در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

کولیوند خواستار تلاش برای افزایش پشتیبانی‌های حقوقی و قانونی در سطح ملی و همزمان تقویت ظرفیت‌های سازمانی، ساختاری، منابع انسانی و برنامه ریزی کارآمد در جمعیت‌های ملی با سیاستگذاری و استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون شد.

او همچنین به تقویت ظرفیت‌های فنی و عملیاتی با اتکا به بهره‌برداری از دانش روز و علوم نوین اشاره کرد و نقش استفاده از تکنولوژی را هم برای توسعه جمعیت‌های ملی و هم برای انتقال آسان تجربیات پراهمیت دانست.

تقویت پایگاه اجتماعی و توسعه فعالیت‌های داوطلبان عضو همراه با جذب منابع مالی پایدار از منابع مختلف، از دیگر موضوعاتی بود که رئیس جمعیت هلال احمر ایران راهکارهایی درباره آن‌ها ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این جلسه فرانچسکو روکا رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر از دبیرکل این فدراسیون خواست پیشنهادات هلال احمر ایران را برای تدوین سیاست تازه فدراسیون در بازنگری خط مشی‌های توسعه جمعیت‌های ملی مدنظر قرار دهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد