hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سایت فروش بلیت در کره جنوبی منفجر شد!

سایت فروش بلیت در کره جنوبی منفجر شد!

ورزش سه نوشت: سایت فروش بلیت در کره جنوبی برای دیدار مقابل ایران دچار مشکل شده است.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با هدایت پائولو بنتو هفته آینده در گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ آسیا در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف ایران خواهد رفت. تیم ملی ایران در هشت بازی ابتدایی خود ۲۲ امتیاز کسب کرده و با دو امتیاز برتری نسبت به کره جنوبی در صدر قرار دارد. علاوه بر سنتی بودن این نبرد، نتیجه در سیدبندی جام جهانی برای هر دو کشور اهمیت زیادی خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی فروش بلیت را از ساعت هفت بعد از ظهر روز امروز آغاز کرد و بعد از مدت ها تمام ۶۵ هزار صندلی بدون محدودیت به هواداران فروخته خواهد شد. آخرین باری که بیش از ۶۰ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه جام جهانی سئول شدند، بازی دوستانه مقابل ایران در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۱۹ بود و در دو سال گذشته و به علت محدودیت های ویروس کرونا، این اتفاق امکان پذیر نبوده است.

هواداران همزمان با باز شدن سایت بلیت فروشی شروع به خریدن  بلیت کردند و البته به نظر اوضاع اصلا خوب نیست. دسترسی به سایت رزرو برای امکان پذیر نبوده و به نظر سرور سایت مورد نظر دچار مشکل شده است. هواداران فوتبال در کره جنوبی در شبکه های اجتماعی به اعتراض به روند بلیت فروشی پرداخته و توئیت هایی مانند "سرور منفجر شد" و یا "آیا فروش بلیت را بدون آماده سازی مناسب شروع کردید" منتشر شده است. در عرض تنها ۵۰ دقیقه پس از شروع فروش بلیط، بیش از سه هزار کامنت توام با اعتراض از سوی هواداران کره جنوبی نوشته شده است.

یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره جنوبی اما اینگونه توضیح داد: "در حال حاضر در حال تلاش برای بازیابی سرور هستیم. امروز حداکثر ظرفین سایت حضور همزمان ۲۳۰ هزار نفر بود. این رقم در گذشته حدود ۱۰۰ هزار نفر بود و این بار کاربران بسیار بیشتری وارد سایت شدند و به هممین دلیل سرور از کار افتاد."

  • ۲۵۷ ۲۵۱

منبع: khabaronline-1613293

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد