hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > برنامه‌های نوروزی موزه‌ها و تورهای تهران اعلام شد

برنامه‌های نوروزی موزه‌ها و تورهای تهران اعلام شد

تهران درحالی یکی از شهرهای خلوت‌ و کم‌مسافر در تعطیلات نوروز اعلام شده که قرار است شاهد برگزاری ۴۵ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و تورهای تهرانگردی باشد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران ـ با اعلام برنامه‌های نوروزی این استان، از اجرای بین از ۲۰ رویداد فرهنگی، تورهای تهرانگردی در بافت تاریخی شهر تهران، ورامین، شمیران و ری و طبیعتگردی، روستاگردی و موزه‌گردی خبرداد.

به گفته او، این تورها از روز ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود که تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد و از طریق تماس با مرکز جامع اطلاع‌رسانی تورهای تهرانگردی به شماره تلفن ۸۸۴۴۸۱۵۰ درباره آن‌ها می‌توان اطلاعات به‌دست آورد.

بنابر اعلام قبلی، کارشناسان معاونت‌ گردشگری استان تهران با این شماره تلفن از روز جمعه ۲۷ اسفندماه تا ۱۲ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر پاسخگوی سوالات درباره تورهای تهرانگردی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران همچنین گفت: بازارچه و نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فرودین‌ماه در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

جانفشان افزود: برنامه «شب‌ موزه» در موزه‌های آبگینه، فرش و رضاعباسی از ششم تا نهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

موزه‌های تهران در نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ باز خواهند بود.  


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد