hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سالانه ۳۰۰ هزار دانش آموز از آموزش‌های هلال احمر استفاده می‌کنند

سالانه ۳۰۰ هزار دانش آموز از آموزش‌های هلال احمر استفاده می‌کنند

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‌که طرح ملی دادرس ۸ هزار مدرسه را پوشش می‌دهد، افزود: سالانه حدود ۳۰۰ هزار دانش‌آموز از آموزش‌های هلال احمر در طرح ملی دادرس استفاده می‌کنند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، صادق ستاری‌فرد در بازدید از مانور طرح ملی دادرس گفت: برای تربیت تمام ساحتی موضوع مهارت‌های جسمی و زندگی دانش‌آموز باید پیگیری شود افزایش توانمندی دانش‌آموزان و مهارت‌های جسمی-حرکتی آنان یک ضرورت جدی به اقتضای شرایط کشور خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که ایجاد ارتباط هدفمند با نهادهایی مانند سازمان هلال‌احمر یک نیاز جدی است، تصریح کرد: امیدواریم یک برنامه عملیاتی مشخص برای مواجهه منطقی دانش‌آموزان با حوادث داشته باشیم.

وی به برگزاری مانورهایی مانند مانور طرح ملی دادرس، به عنوان شبکه یادگیری دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: در کلاس‌های درس، آموزش‌های رسمی و در مانورها مکمل درس به دانش آموزان ارائه می‌شود. دانش در کلاس درس دنبال می‌شود برای اینکه دانش به نگرش و نگرش به رفتار دانش آموز تبدیل شود به برگزاری این گونه مانورها نیاز داریم.

ستاری‌فرد بیان کرد: دادرس یک برنامه و نیاز است که باید فراگیر شود. برگزاری این‌گونه مانورها در مدرسه و در خارج از مدرسه می‌تواند به غنی‌سازی آموزه‌های تربیتی دانش‌آموزان کمک کند. فعالیت‌های مکمل با تلفیق کلاس درس می‌تواند دانش آموز را تربیت کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‌که طرح ملی دادرس ۸هزار مدرسه را پوشش می‌دهد، افزود: سالانه حدود ۳۰۰هزار دانش‌آموز از آموزش‌های هلال احمر در طرح ملی دادرس استفاده می‌کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد