hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > راه‌اندازی پتروشیمی مازندارن گام مهم دولت برای حذف فقر

راه‌اندازی پتروشیمی مازندارن گام مهم دولت برای حذف فقر

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: پتروشیمی امیرآباد مازندران مراحل پایانی خود را برای شروع به کار می‌کند که با راه‌اندازی این پتروشیمی ۴ هزار شغل به صورت مستقیم در منطقه ایجاد خواهد شد.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا در خصوص تلاش دولت برای حذف فقر مطلق گفت: با مصوبه هیات وزیران در سال ۹۹ اجازه تاسیس پتروشیمی در بهشهر صادر و مراحل انجام کار برای راه‌اندازی این پتروشیمی انجام شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پتروشیمی در بهشهر مراحل نهایی خود را طی می‌کند، افزود: با راه‌اندازی این پتروشیمی که به نام پتروشیمی امیرآباد مازندران موسوم است ۴ هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.که گام مهمی برای حذف فقر و محرومیت زدایی در این منطقه است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس اظهار داشت: این پتروشیمی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال راه‌اندازی است و ایجاد ۳۵ هزار شغل به صورت غیرمستقیم در طرح سرمایه‌گذار دیده شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این پتروشیمی در بهشهر کمک زیادی به ایجاد اشتغال در منطقه و همینطور محرومیت‌زدایی و رفع فقر خواهد کرد و در راستای اهداف دولت مردمی است.

وی افزود: مجوزهای مختلف برای راه‌اندازی این پتروشیمی از جمله مجوز خوراک زمین به آب صادر شده است و زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته است و تنها اخذ مجوزها از سازمان محیط زیست باقی مانده که آن هم در حال انجام است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تاکید کرد: دولت در راستای رونق اقتصادی مناطق محروم برنامه های مهمی داردف تا با برنامه های جهاد یو انقلابی مشکلات مناطق محروم حل شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد