hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > «عیدی» مددجویان بهزیستی پرداخت شد + میزان عیدی

«عیدی» مددجویان بهزیستی پرداخت شد + میزان عیدی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت «عیدی» مددجویان تحت پوشش این سازمان همراه با مستمری اسفندماه خبر داد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: با وجود همه تنگناهای مالی در سازمان اما امروز عیدی همه مددجویان مستمری‌بگیر سازمان پرداخت شد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، عیدی مددجویان به میزان یک ماه مستمری از محل اعتبارات اجرایی پرداخت شده است که برای خانواده ۵ نفر و بالاتر ۵۵۰ هزار تومان، ۴ نفره ۴۵۰ هزار تومان، ۳ نفر ۳۵۰ هزار تومان دو نفر و یک نفر هم به ترتیب ۲۳۰ هزار تومان و ۱۷۵ هزار تومان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، وی با بیان اینکه عیدی مستمری‌بگیران سازمان بهزیستی همزمان با پرداخت مستمری اسفندماه به حساب آنها واریز شده است، ادامه داد: در مجموع در روز جاری با احتساب مستمری اسفندماه به حساب مددجویان با بن خانوار یک نفر ۵۲۵ هزار تومان، دو نفر ۷۳۰ هزار تومان، سه نفر یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، ۴ نفر یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۵ نفر و بالاتر یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان پرداخت شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد