hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دانلود قسمت بیستم خاتون | دانلود سریال خاتون قسمت 20

دانلود قسمت بیستم خاتون | دانلود سریال خاتون قسمت 20

قسمت 20 سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 23 اسفند 1400 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد .

قسمت 20 سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی  تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 23 اسفند  1400 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد .

خلاصه داستان سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.
خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

نام این قسمت:

 تنها دلیل ادامه این زندگی سگی

خلاصه این قسمت:

خاتون و پدرش معتقدند تنها خروج از تهران می تواند راه چاره باشد. رضا اما برای نجات دوستانش حاضر به ترک شهر نمی شود این درحالی است که شیرزاد با اخراج از ارتش دست و‌پنجه نرم می کند و یک روز زمان می گیرد تا آنها را دستگیر و تحویل دهد…






امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد