hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > افزایش کرایه تاکسی در گالیکش منتفی شد/ کمیته انطباق مصوبه شورا را رد کرد

افزایش کرایه تاکسی در گالیکش منتفی شد/ کمیته انطباق مصوبه شورا را رد کرد

ایسنا/گلستان کمیته انطباق مصوبات فرمانداری شهرستان گالیکش مصوبه افزایش کرایه تاکسی در این شهر را رد کرد.

نرخ تاکسی ها به عنوان یک سکه دو رو به خصوص در سالهای اخیر به یکی از موضوعات مهم برای مردم در شهرها به ویژه شهرهای کوچک تبدیل شده است، موضوعی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت بسیاری از اجناس و خدمات تاثیر گذاشته و موجب بروز برخی دغدغه ها را در مردم ایجاد می کند. 

امسال این مهم در شهر گالیکش روی تازه ای به خود گرفت و واحد تاکسی‌رانی شهرداری گالیکش در خصوص افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در این شهرستان با مدیریت شهرداری گالیکش طبق رویه هرساله در ماه‌های پایانی سال جهت تعیین کرایه‌ی تاکسی‌ها و تاکسی تلفنی‌ها لایحه کارشناسی پیشنهادی خود را جهت استحضار و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه کرد.

طبیعتا این اعضای محترم شورای شهر بودند که باید پس از بررسی نسبت به تصویب یا رد آن اقدام کند که نهایتا پس از تصویب در این شورا و بر اساس اینکه همه مصوبات شوراها باستناد ماده (ج) قانون تشکیلات و وظایف شوراها می‌بایست به فرمانداری ارسال تا در کمیته انطباق شهرستان بررسی و در صورت عدم مغایرت با قانون اجرا گردد، به این کمیته ارسال شد.

در نهایت مصوبه‌ی موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از سوی هیئت انطباق فرمانداری رد شد تا بر این اساس هرگونه افزایش کرایه نسبت به مصوبات سال ۱۴۰۰ مغایر با قانون اعلام شود.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد