hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقتصاد > افتتاح فروشگاه رفاه شعبه عمارت گلدسته در قلب اصفهان

افتتاح فروشگاه رفاه شعبه عمارت گلدسته در قلب اصفهان

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد و رسالت اصلی آن تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازل‌ترین قیمت بوده است.

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد و رسالت اصلی آن تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازل‌ترین قیمت بوده است.

به گزرش رویداد ایران، در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده است و تمام قوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود. در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. 

در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق شهروندی و مشتری‌مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

فروشگاه رفاه عمارت گلدسته یکی دیگر از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه است که در مرکز کلانشهر اصفهان احداث شد و بخش هایپرمارکت آن با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

*فروشگاه‌های رفاه شریک اصلی مجتمع‌های بزرگ تجاری

در آیین افتتاح این فروشگاه، ایوب دانشور، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور گفت: فروشگاه عمارت گلدسته یکی دیگر از فروشگاه‌های فاخر رفاه است که پس از افتتاح در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه فروشگاه‌های رفاه به عنوان شریک اصلی مجتمع‌های بزرگ تجاری، فعالیت خود را تداوم بخشیده است، افزود: انکرهای مهم مثل هایپرها و شرکت‌های بزرگی همچون شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه می‌تواند به عنوان انکر  اصلی در راه‌اندازی و بهره‌برداری پربار پروژه باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته آینده در مجتمع بزرگ سیتی استار جشن بزرگی را برگزار خواهیم کرد. 

*بهره‌برداری کامل از رفاه عمارت گلدسته تا شهریورماه 1401

علیرضا شاهرخی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان نیز در سخنانی اظهار کرد: امروزه مشکلات اقتصادی گریبانگیر صنعت شده است و صنعت ساخت‌وساز نیز از این موضوع مستثنی نبوده است، زیرا نوسانات قیمت‌ها و تحریم‌های ظالمانه که تحت تاثیر سوئی بر این صنعت گذاشته است، همچنین مبادلات پولی برای ورود تاسیسات خارجی و مشکل گمرکات که برای پروژه به طور خاص مسائلی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه فروشگاه رفاه عمارت گلدسته در سال ۹۵ استارت خورد و امروز شاهد افتتاح بخش هایپرمارکت آن هستیم، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مغازه‌ها برای انجام دکوراسیون داخلی تحویل خریداران شده است تا با چیدمان اجناس و تجهیز آنها، شهریورماه امسال به طور رسمی شاهد افتتاح کامل فروشگاه رفاه شعبه عمارت گلدسته باشیم.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان ادامه داد: علیرغم وجود شرایط خاص اقتصادی و وجود مشکلات فراوان،  پروژه رفاه عمارت گلدسته در مرحله پیشرفت ۹۶ درصدی قرار دارد که امیدواریم چهار درصد باقی‌مانده نیز طبق برنامه به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: ضمن قدردانی از تمام دست‌اندرکاران پروژه فروشگاه رفاه عمارت گلدسته که طی ماه‌های اخیر تلاش بی‌وقفه داشتند تا بتوانیم شاهد افتتاح فروشگاه رفاه در نقطه مرکزی شهر اصفهان باشیم، از مدیریت شرکت دقیق نیز که امور تجهیز این فروشگاه را انجام داده است، همچنین از مشاوران پروژه در بخش معماری تجهیزات و سازه قدردانی می‌کنم.

شاهرخی گفت: بر خود واجب می‌دانم از مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان که همکاری تنگاتنگ ایشان باعث شد پروژه عمارت باغ گلدسته حتی یک روز هم به واسطه امور شهر‌داری تعطیل نشود، همچنین از شورای اسلامی شهر اصفهان، شرکت نیک‌اندیش شهرداری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، شرکت آب و فاضلاب استان و سایر نهادها که در افتتاح این پروژه ما را همراهی کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. 

*فروشگاه رفاه عمارت گلدسته نادرترین بنای مهندسی در ایران

رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت و اظهار کرد: قطار افتتاحیه‌های رفاه به شهر تاریخی و بزرگ اصفهان به عنوان منشاء تمدن و یکی از شهرهای پر افتخار ایران رسید.

وی با ابراز علاقه‌مندی به شهر اصفهان، تاکید کرد: امیدوارم با پیگیری مسئولان بار دیگر آب در بستر زاینده‌رود این شهر جاری شود و اصفهان جانی دوباره بگیرد و اتفاقات خوبی برای این جهان‌شهر و کشاورزان آن رقم بخورد.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تصریح کرد: اصفهان زیبا، اصفهان صنعتگر و متمایز، یک نقش بی‌بدیلی در تاریخ ما رقم زده است، به طوری که در زمینه دانش و مهندسی بسیاری از بناهای تاریخی اصفهان با محاسبات پیچیده مهندسی بنا شده است.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح بخش هایپرمارکت فروشگاه رفاه عمارت گلدسته، گفت:  اقدامات ارزشمند مهندسی در این پروژه انجام شده است، به‌طوری که یکی از نادرترین بناهای مهندسی، زیبا و متمایز در ایران به شمار می‌رود که طی دو سال گذشته با مذاکراتی که با تیم مدیریتی انجام دادیم، توانستیم نقشی در بهره‌برداری و رونق بیشتر پروژه داشته باشیم.

محمدی با بیان اینکه در آینده نزدیک یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تیران افتتاح می‌شود، اظهار کرد:  طی چند ماه گذشته هر دو و نیم روز یک پروژه را افتتاح کردیم، آن هم در شرایطی که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت اقتصادی بوده است.

وی تاکید کرد: همکاران در فروشگاه‌های رفاه آستین همت را بالا زدند تا بتوانیم نقش خود را به عنوان ایرانی، بهتر و موثرتری ایفا کنیم، لذا امیدوارم مردم از عملکرد ما راضی بوده باشند؛ هرچند راه پر فراز و نشیب و طولانی را در پیش داریم و هنوز به ۱۵ درصد مسیر طراحی شده نرسیده‌ایم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خاطرنشان کرد: فروشگاه رفاه عمارت گلدسته با خدمات جذاب و متعددی همچون غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)،مرغ،ماهی تاره ، بیکری ( نان ارگانیک، کیک و شیرینی )، لوازم خانگی، پوشاک و منسوجات، ویژگی‌های دیگری مانند محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط به روز و مدرن فروشگاهی و پارکینگ اختصاصی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: قرار است "رفاه" در تراز یکی از بنگاه‌های تجاری خوب دنیا در صنعت خرده فروشی نقش‌آفرینی کند، لذا به عنوان یک برند ایرانی هر روز با همت همه جوانان اتفاقات بزرگ‌تری رقم خواهد خورد.

 

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد