hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > حضور یک مدیر در پشت صحنه «مارادونا»/ عکس

حضور یک مدیر در پشت صحنه «مارادونا»/ عکس

کاظم نظری عصر روز جمعه، ۲۰ اسفند در بازدیدی که با همراهی رئیس شورای نظارت و ارزشیابی انجام شد، از دو سالن‌ خصوصی تئاتر دیدار کرد و در گفت‌وگو با مدیران آن‌ها در جریان مشکلات‌شان قرار گرفت.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز حضور خود در این اداره کل، عصر روز جمعه ۲۰ اسفند با حضور در تماشاخانه‌های شهرزاد و نوفل‌لوشاتو از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این دو مجموعه قرار گرفت. در این دیدار سیدوحید فخر موسوی، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی نیز نظری را همراهی کرد.

قاسم جعفری، مدیر تماشاخانه شهرزاد ضمن ارائه گزارش و تشریح مشکلات به افتتاح سالن ویژه کودکان و نوجوانان در این تماشاخانه تا پایان خرداد ۱۴۰۱ اشاره کرد و از برگزاری دومین جشنواره تئاتر شهرزاد خبر داد. در این دیدار کاظم نظری تماشاخانه شهرزاد را یکی از مؤثرترین تماشاخانه‌های موجود برشمرد و قول همکاری معنوی با این تماشاخانه در صورت تولید آثار فاخر را داد. بازدید از سالن‌ها و گروه‌های در حال تمرین و اجرا از جمله اتفاقاتی بود که در ادامه این دیدار رخ داد.

کاظم نظری همچنین با حضور در تماشاخانه نوفل‌نوشاتو ضمن دیدار با داود نامور مدیر این تماشاخانه در جریان اختصاص سالنی به نمایش‌های آیینی سنتی در این تماشاخانه قرار گرفت. او ضمن قرارگرفتن در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه، پیشنهاد داد نمایشنامه‌های منتشرشده توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی در اختیار تماشاخانه‌های خصوصی قرار گیرد و به‌تبع، این اداره‌کل از اجراهای روی صحنه رفته براساس نمایشنامه‌های مذکور حمایت کند. 

نظری همچنین در بازدید از پشت‌ صحنه نمایش «مارادونا» با مهران رنجبر و عوامل این نمایش نیز گفت‌وگو کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در جریان این دیدار بر لزوم تسریع در پیگیری و مرتفع کردن موانع پیش روی فعالیت تماشاخانه‌های خصوصی تاکید کرد.

حضور یک مدیر در پشت صحنه «مارادونا»/ عکس

۵۷۲۵۹

منبع: khabaronline-1611860

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد