hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > توجه دولت به فرصت های مرزی زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان بیله سوار می شود

توجه دولت به فرصت های مرزی زمینه ساز توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان بیله سوار می شود

امام جمعه بیله سوار گفت: فرصت های مرزی باید در کل کشور برابر باشد و محدود کردن فرصتهای مرزی نه تنها توسعه مناطق مرزی را فراهم نخواهد کرد بلکه توسعه اقتصادی کشور را با کندی مواجه خواهد کرد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار اظهار کرد: تصویب تبصره ۱۸ مجلس شورای اسلامی در راستای کاهش اعتبارات دبیرخانه مناطق آزاد و حذف مالیات ۱۰درصدی مخالف شعار سال و حمایت از تولید و رفع موانع تولید است و نمایندگان در مناطق مرزی و مناطق آزاد، حمایت از توسعه ، تقویت و استقلال کامل دبیرخانه مناطق آزاد را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه خواستار تقویت مناطق آزاد با هدف استفاده از ظرفیت های خارجی شد و گفت: وزیر اقتصاد و شورای عالی مناطق آزاد باید در این زمینه بیشتری و بهترین نقش را داشته باشند.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: کلیدی ترین فرمایش معظم له در بحث دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات دولت بود که باید سرلوحه فعالیت نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی عنوان کرد: جهاد تبیین دومین مقوله کلیدی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود که باید توسط جامعه نخبگانی و بویژه مسئولان دولتی این امر بصورت عالی اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام عزیزی ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، مجمع نمایندگان استان و بویژه نماینده منطقه و  فرماندار بیله سوار و گروه مطالبه گران، در زمینه منطقه آزاد تجاری اردبیل به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار،خواستار تسریع در افتتاح و اجرای این پروژه اقتصادی در این منطقه محروم مرزی شد. 
 
وی با اشاره به افتتاح دستگاه "ایکس ری خودرویی"  در اداره کل گمرک شهرستان بیله سوار، از زحمات کلیه مسئولان محلی و استانی تقدیر و تشکر نموده و خواستار ساماندهی، آماده سازی برای تقویت و توسعه زیرساختهای پذیرش مهمانان آذری و استحکام صنعت توریسم در این منطقه شد.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) از زحمات و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(ع) در بحث پایش،مراقبت و رصد مستمر تهدیدات و مخاطرات امنیتی و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه ای قدردانی کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، به اهمیت مقام و جایگاه شامخ شهدا اشاره نموده و افزود: روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان است و این روز را خدمت خانواده های شهدا بخصوص پدران و مادران شهدا که در قید حیات هستند، تبریک عرض می کنم.

امام جمعه بیله سوار از زحمات مجموعه سپاه ناحیه بیله سوار  در بحث رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی  در سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین از زحمات جوانان مسجدی و جهادی کانون های فرهنگی، هنری مساجد و خیرین شهرستان بیله سوار در ساخت یک باب خانه جهت تامین مسکن یک شهروند نیازمند و افتتاح آن در ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مسئولان استانی و محلی قدردانی کرد.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد