hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > معاون اجرایی رییس جمهور به آمل و بابل سفر می‌کند

معاون اجرایی رییس جمهور به آمل و بابل سفر می‌کند

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری فردا جمعه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور مهمان مردم شهرستان‌های آمل و بابل است.

به گزارش ایرنا، پیش از این اعلام شده بود که سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهوری به این شهرستان ها سفر کند.

طبق اعلام فرمانداری آمل ، به علت تغییر در برنامه های حضور وزرا و معاونان رییس جمهور قرار است سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مهمان مردم آمل باشد و به عنوان نماینده تام الاختیار شخص رئیس جمهور ضمن بازدید از پروژه ها و طرح های شهرستانی ، مسایل و مشکلات را در همه بخش های شهرستان مورد بررسی قرار دهد.

حضور در یادمان شهدا ، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از شهرک صنعتی امامزاده عبدالله از برنامه های حضور معاون اجرایی رییس جمهور در شهرستان آمل اعلام شده است.


معاون اجرایی رییس جمهور همچنین عصر فردا جمعه مهمان مردم شهرستان بابل خواهد  بود.

افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لاله آباد و نشست با فعالان اقتصادی و نخبگان از برنامه های مرتضوی در شهرستان بابل اعلام شده است.

رییس جمهوری فردا بیستم اسفند ماه مهمان مردم مازندران است. آیت الله سیدابراهیم رییسی را در این سفر ۱۴ تن از وزرا کابینه و معاونان رییس جمهور همراهی می کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد