hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دیار علویان مهیای استقبال از رئیس جمهور

دیار علویان مهیای استقبال از رئیس جمهور

قطعی شدن سفر رئیس جمهور و ۱۴ عضو هیات دولت سیزدهم به مازندران که به دلیل تشکیل اولین حکومت شیعه در ایران به دیار علویان مشهور است، سبب شد ساکنان این دیار ضمن فراهم کردن مقدمات استقبال، مشتاقانه چشم انتظار حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی و امیدوار به رفع مشکلات استان خود باشند.

به گزارش ایرنا، موعد هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران روز جمعه ۲۰ اسفند اعلام شده و مسوولان و مردم این دیار در ساعت‌های باقی مانده تا حضور رییس قوه مجریه و اعضای هیات دولت خود را برای استقبال از بالاترین مقام اجرایی کشور آماده می‌کنند.

آنچه که در جریان این سفر این روزها خودنمایی می‌کند، تعداد بنرهای نصب شده میز خدمت در نقاط مختلف مرکز استان و سایر شهرستان‌های مازندران است تا با افزایش اطلاع‌رسانی، مردم با حضور در ادارات مختلف استانی، پیشنهادات، دغدغه‌ها و مشکلات خود را با مسوولان وزارتخانه‌ها در میان بگذارند.

تداوم شیوع اومیکرون امکان حضور میدانی و استقبال پرشور مردم مازندران برای خوش آمدگویی به آیت‌الله رئیسی را سلب کرده است ، اما اهالی ساری و دیگر شهرها و روستاهای استان در تلاشند با جست و جوی اینترنتی در پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبرگزاری‌ها، برنامه سفر رئیس جمهور را مطلع شوند تا به روش‌های مختلف از جمله ورود اعضای کابینه دولت به شهرستان‌ها و برقراری ارتباط با سامانه ۱۱۱، پیشنهادات، مشکلات و دغدغه‌های خود را به گوش مسوولان برسانند.

در شبکه‌های اجتماعی هم تکاپوی بسیاری در جریان است. شهروندان در کانال‌های محلی، اجتماعی و سیاسی، پیشاپیش ضمن خوش آمدگویی به هیات وزیران و رئیس جمهور، مطالبات مردمی خود را در قالب فیلم، صوت و نوشتار جمع آوری و منتشر می‌کنند.

اقشار مختلف مازندران از روزهای گذشته در مورد برنامه‌های دولت و اهمیت سفرهای استانی صحبت می‌کنند و انتظار دارند تا با آمدن رئیس جمهور و هیات دولت روند توسعه اقتصادی و عمرانی استان هموارتر شود. مازندرانی‌ها امیدوارند این حضور سرمنشا خیر و برکت برای دیار علویان شود و بخشی از مشکلات دیرین آنها حل شود.

استاندار مازندران هم روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه های هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور که مقصد آن دیار علویان است ،  گفت که آیت الله رئیسی در این سفر ضمن بازدید از طرح‌ها، سه نشست با اقشار مردم خواهد داشت.

سیدمحمود حسینی پور افزود : دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست با توجه به موضوعات که پیرامون محیط زیست در مازندران مطرح است و همچنین شرکت در شورای اداری استان از دیگر برنامه های رییس جمهور در سفر یک روزه به مازندران است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران به رئیس جمهور ارائه خواهند داد.

استاندار مازندران افزود: رئیس جمهوری بازدیدهای سرزده‌ای را هم از بخش‌های مختلف استان انجام خواهند داد و امیدوار هستیم که مجموعه کارهای کارشناسی که پیش از سفر انجام شد به تصویب هیات دولت و رئیس جمهور برسد.

وی خاطر نشان کرد: مصوبات خوبی برای سفر رئیس جمهوری به استان تدارک دیده شد و طرح‌های بزرگی که سال‌ها بلاتکلیف بودند تعیین تکلیف خواهند شد و به این سفر برای توسعه و رونق آبادانی در کشور امیدوار هستیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد