hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان را تغییر داده است

انقلاب اسلامی معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان را تغییر داده است

 نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اثر پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحول بزرگی در عالم ایجاد شده و معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری،  حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رمضانی با اشاره به این نکته که آثار پیروزی انقلاب اسلامی بر انسان و خرد انسانی و جمعی آشکار است و حتی مخالفان انقلاب هم به گرایش روزافزون به سوی ارزشی مطرح شده توسط جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است

حجت‌الاسلام رمضانی تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است و ایستادگی برابر استکبار و استعمار و به ویژه استعمار جمهوری اسلامی را موقعیت تمدن‌سازی قرار داده است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت اشاره کرد و افزود: نه تنها در عرصه سیاسی و راهبردی صورت می‌گیرد بلکه در حوزه معرفت شناسی و ادراکی نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند و شاهد جنگ روانی و رسانه‌ای بی‌سابقه توسط دشمنان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی حکومت دینی و نظام حقوقی مبتنی بر شریعت و فقه هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به این مسأله وظیفه علمای اسلام این است که در عرصه های مختلف بخصوص در عرصه جهاد تبیین حضور موثر داشته باشند و به تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دفاع از تئوری مقاومت برابر استکبار بپردازد.

حجت‌الاسلام رمضانی یادآور شد: بر اثر پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحول بزرگی در عالم ایجاد شده و معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و جهان تغییر کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد