hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به آخرین نرخ روز سه شنبه ۷۰ هزار تومان کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی مشابه دیروز، دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش فرارو، قیمت هر سکه امامی روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، هر سکه امامی امروز ۳۰۰ هزار تومان گران‌تر از هفته گذشته بود. سکه امامی یک ماه قبل ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بود که نشان از افزایش ۶۸۰ هزار تومانی آن طی یک ماه اخیر دارد.


قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر

چهارشنبه 11 اسفندپنجشنبه 12 اسفندشنبه 14 اسفندیکشنبه 15 اسفنددوشنبه 16 اسفندسه شنبه 17 اسفندامروز 18 اسفند
12 میلیون و 30 هزار تومان11 میلیون و 900 هزار تومان11 میلیون و 800 هزار تومان11 میلیون و 700 هزار تومان11 میلیون و 970 هزار تومان12 میلیون و 400 هزار تومان12 میلیون و 330 هزار تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد