hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران قم

پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران قم

ایسنا/قم دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، گفت: از ابتدای تیر ۱۴۰۰ تا کنون، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت استان قم پرداخت شده است.

عبد الرضا شاملی، معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در چهل و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از پرداخت تسهیلات بانکی در قالب سرمایه در گردش در ۲ هفته گذشته به ۱۳ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و افزود: این تسهیلات به ارزش ۳ هزار و ۲۰ میلیارد ریال است که با پرداخت آن زمینه ایجاد و تثبیت ۱۲۰ شغل ایجاد می‌شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، گفت: از ابتدای تیر ۱۴۰۰ تا کنون، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت استان قم پرداخت شده است.

وی گریزی به پرداخت تسهیلات بانکی در بخش صنعت استان زد و گفت: از ابتدای تیر ماه امسال ۱۲۱ مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بخش صنعت استان با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان انجام شده که زمینه افزایش و تثبیت اشتغال ۲ هزار و ۱۲۰ نفری را فراهم کرده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با اشاره به اینکه برای ۳ شرکت صنعتی استان قم ۳۰ میلیون دلار تعهد ارزی بانکی ایجاد شده است که مانع از واردات تجهیزات خط تولید تولید شده است، گفت: بر اساس مصوبه‌ای که در این جلسه تصویب شد قرار است از طریق ستاد تسهیل کشور و پیگیری از قوه قضاییه مشکل آنان هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

شاملی در خصوص مشکل افزایش ۳۰ درصدی قیمت گاز مصرفی واحدهای پایین دستی فولادی نیز، گفت: مقرر شد با پیگیری از وزارت صنعت، معدن و تجارت واحدهایی که مشمول این افزایش قیمت نمی‌شوند از فهرست افزایش قیمت گاز خارج شوند، اما تا آن زمان شرکت گاز نیز همراهی‌های لازم را با این صنایع داشته باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد