hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دولت اسلامی نگذارد جامعه با انفعال و سستی نهادهای فرهنگی ولنگار شود

دولت اسلامی نگذارد جامعه با انفعال و سستی نهادهای فرهنگی ولنگار شود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در اوج عزت و قدرت در جهان می‌درخشد، گفت: دولت اسلامی باید نسبت به اشاعه فرهنگ اسلامی و هدایت فرهنگی جامعه احساس مسئولیت کرده و نگذارد انفعال و سستی نهادهای فرهنگی جامعه را دچار ولنگاری کند.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی در نهمین اجلاس رسمی دور پنجم مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیشتر احکام اسلام مربوط به امور سیاسی، قضایی، مالی و روابط مردم با حکومت است، متذکر شد: این سخن که دین و روحانیت از سیاست جداست، با اصول اسلام و خصوصاً قرآن مخالف است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مخالفت اشرار عالم با انقلاب اسلامی مردم ایران را به دلیل پیروی انقلاب اسلامی از بعثت نبوی و قیام علیه ظلم و استبداد و استکبار دانست و اضافه کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در اوج عزت و قدرت در جهان می‌درخشد و به پیش می‌رود.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی، نظام جمهوری اسلامی ایران را دارای ماهیتی کاملاً فرهنگی دانست و افزود: دولت اسلامی باید نسبت به اشاعه فرهنگ اسلامی، هدایت فرهنگی جامعه، ترویج فضایل و زدودن رذایل احساس مسئولیت کرده و خود را متولی قلمداد کند و نگذارد انفعال و سستی نهادهای فرهنگی، جامعه را دچار ولنگاری و بی‌قیدی کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با آسیب‌های مدیریت فضای مجازی توسط دشمنان کشور افزود: باید طبق بیانیه انقلاب گام دوم انقلاب، برنامه‌های کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و بلند مدت جامع فضای سایبر برای کشور تعریف کنیم و در این جهت باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی اجرایی شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد