hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اردوی راهیان نور مهمترین راه تحقق جهاد تبیین است

اردوی راهیان نور مهمترین راه تحقق جهاد تبیین است

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترین راه در تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز سه‌شنبه در جریان اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان مدارس قرچک به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: پیروزی لشکر اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از بزرگترین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است و برگزاری اردوهای راهیان نور و حضور آینده‌سازان کشور در مناطق عملیاتی می‌تواند بینش rشر جوان و نوجوان را افزایش دهد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور یکی از مهترین راه‌های تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است که در آن، نسل جوان با سیره ناب شهدا آشنا شده و آنان درک بهتری از دلاوری و رشادت رزمندگان اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور پیدا می‌کنند.

فاتحی تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد حماسه های بی نظیری از مردان و زنانی بوده که عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرده اند و باید این افتخارات به نسل های آینده ساز جامعه منتقل شود.

سرپرست فرمانداری قرچک اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور دانش آموزی ، ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با نحوه اجرای عملیات های مختلف، در برنامه های مختلف فرهنگی پیش بینی شده از جمله مسابقه بهترین عکس و خاطره از راهیان نور شرکت می کنند .

وی گفت:پس از وقفه دوساله در برگزاری اردوهای راهیان نور به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور، نخستین کاروان راهیان نور متشکل از ۲۰۰ دانش‌آموز دوره دوم متوسطه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: دومین گروه دانش‌آموزان اواخر اسفند و گروه سوم نیز در فروردین سال آینده به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس عزام می‌شوند.

بیش از ۵۳ هزار دانش‌آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل می‌باند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد