hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > صدا و سیما ملزم به تولید برنامه هایی برای فرهنگ سازی شد

صدا و سیما ملزم به تولید برنامه هایی برای فرهنگ سازی شد

نمایندگان مجلس در مصوبه ای دستگاه های اجرایی را مکلف کردند که یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود را به سازمان صدا و سیما برای تولید برنامه هایی جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی اختصاص دهد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) با پیشنهاد عباس مقتدایی نماینده اصفهان یک بند به تبصره ۱۹ در بخش هزینه ای بودجه ۱۴۰۱ الحاق شد.

طبق این مصوبه، در اجرای بند (چ) ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مبنی بر تکلیف دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود (به استثنای فصول ۴، ۱، ۶ و ۳) طی قرارداد مشخص با سازمان صدا و سیما برای تولید برنامه جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است در هر مرحله از تخصیص اعتبارات هزینه‌ای اعتبارات موضوع این بند را متناسب با تخصیص اعتبار دستگاه اجرایی مشمول کسر و به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی تخصیص دهد. سازمان صدا و سیما و دستگاه‌های اجرایی ذیربط مکلفند بر اساس قوانین و مقررات مربوطه نسبت به انعقاد یا تمدید قرارداد بر اجرای آن اقدام و گزارش عملکرد این بند را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه نمایند.

قالب تولید زمان و جدول پخش برنامه‌های موضوع این بند بر اساس تنوع و نیاز آنتن به تشخیص سازمان صدا  و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. اعتبار فوق جزء درآمدهای این سازمان شناسایی می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد