hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > استاندار همدان: مردم ایران همواره قدردان امنیت حاکم بر کشور و مرزها هستند

استاندار همدان: مردم ایران همواره قدردان امنیت حاکم بر کشور و مرزها هستند

استاندار همدان گفت: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی همواره قدردان امنیت حاکم بر کشور و مرزهای جغرافیایی هستند که این امنیت محصول تلاش و مجاهدت نیروهای مقتدر نظامی، انتظامی و امنیتی کشور است.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه‌شنبه در مراسم دانش آموختگی خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه شکاری شهید نوژه همدان که با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد، افزود: داشتن امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که در این دنیای پر مخاطره از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه و رشادت‌های نیروهای هوایی برای همیشه در ذهن مردم ماندگار است، اظهار داشت: حماسه آفرینی ها و رشادت های رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس را هیچگاه فراموش نمی کنیم.

وی با اشاره به اقتدار و توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدرتمندتر از همیشه آسمان کشور را رصد کرده و اجازه کوچک‌ترین تعرض را به احدی نخواهد داد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: همه ما مرهون خون شهدای والامقام، شهدای دوران دفاع مقدس، ارتش، نیروی هوایی و خاصه شهدای پایگاه نورژه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز جنگ در ۳۱ شهریور ۵۹ ساعت ۲ بعدازظهر که دشمن از ۱۵ پایگاه به ایران حمله کرد در کمتر از سه ساعت نیروی هوایی ایران اقدام کرد و ضربات مهلکی را به نیروی هوایی عراق وارد کردند که از این عملیات ها بدون شک می توان به عنوان یکی از دقیق ترین، پیچیده ترین و بی سابقه ترین عملیات ها در طول تاریخ هوایی و پروازی نام برد.

استاندار همدان گفت: نخستین واکنش‌های نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران یعنی انتقام، کمان‌ و اچ‌۳، بود که بیش از ۳۰۰ هواپیما وارد آسمان عراق شد.

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: صدام فکر می کرد که سه روزه اهواز و در یک هفته تهران را می تواند محاصره کند اما با رشادت های نیروی هوایی ارتش آنها زمین گیر شد تا بقیه نیروها اعم از سپاه و نیروهای مردمی توانستند خود را برسانند و یکی از قدرتمند ترین ارتش ها را زمین گیر کنند.

قاسمی فرزاد خطاب به خلبانان دانش آموخته پایگاه شهید نوژه گفت: پیشکسوتان شما در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و صلابت، استقامت و حماسه هایی که در تاریخ سابقه نداشت را خلق کردند و در این راه مردم ایران هم پشتیبان معنوی آنها برای استقامت بودند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: در چهل و سومین دوره دانش آموختگی شما به عنوان یکی از افتخارات نظام ادامه دهنده راه شهدایی همانند شهید دوران، شهید بابایی و شهید ستاری باشید.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: شما خلبانان باید قدر خود را بدانید و مسیری که این شهدا طی کردند به عنوان فرزندان راستین انقلاب در راه دفاع از ارزش های کشور، انقلاب، اسلام، قرآن و ولایت ادامه دهید.

وی با بیان اینکه فرزندان امروز با نسل گذشته خود تفاوتی ندارند و همان مسیر شهدا را طی می کنند، خاطر نشان کرد: خلبانان جوانی که چندی پیش در تبریز در حین آموزش دچار سانحه شدند شجاعانه و ایثارگرانه پرنده خود را به نحوی هدایت کردند که فاجعه ای برای مردم ایجاد نشود و این همان ادامه مسیر شهدایی است که در مسیر دفاع، حمایت و پشتیبانی از مردم خون پاک خود را هدیه کردند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد