hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بیست و هفتمین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد

بیست و هفتمین جلسه بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد

بیست و هفتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،جلسه علنی  روز سه شنبه(۱۷ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی برای بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۱ دقایقی قبل به ریاست «محمدباقر قالیباف» با حضور ۲۰۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در جلسه بیست و ششم نمایندگان مجلس خودشان را انتشار حقوق در سامانه سازمان امور اداری و استخدامی مستثنا کردند. همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف شد برای حمایت از اشتغال از طریق بانک‌های عامل مبلغ ۹۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

نمایندگان مجلس در جلسه روز گذشته با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها پس از سال ۱۳۹۷ بوده، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله همچنین زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال موافقت کردند.

همچنین قرار است در جلسه امروز گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان(اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور، گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در دستور کار قرار بگیرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد