hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > افشای طراحی نخستین گوشی تاشو ویوو

افشای طراحی نخستین گوشی تاشو ویوو

انتشار یک تصویر شماتیک از Vivo X Fold طراحی اولین گوشی تاشو Vivo را آشکار کرد.

شرکت ویوو قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را عرضه کند. به تازگی یک تصویر شماتیک از Vivo X Fold منتشر شده که طراحی اولین گوشی تاشو Vivo را افشا می‌کند.


به گزارش فرارو، گوشی Vivo X Fold احتمالاً در ماه مارس در بازار چین عرضه می‌شود. این گوشی به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو Vivo وارد بازار خواهد شد. یکی از افشاگران سرشناس دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station، به تازگی طرحی را منتشر کرده تا نشان دهد طراحی X Fold به چه شکلی خواهد بود.


تصویر شماتیک Vivo X Fold نشان می‌دهد که صفحه نمایش بیرونی آن دارای یک لبه منحنی و یک سوراخ پانچ مرکزی است. پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دایره‌ای است که در داخل یک مستطیل قرار گرفته است. این گوشی مجهز به چهار دوربین پشتی و همچنین فلاش LED خواهد بود. یک کلید ناشناخته، یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه روشن/خاموش در کناره‌های X Fold موجود است.


گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که Vivo X Fold می‌تواند مانند یک کتاب باز شود تا به صفحه‌نمایش تاشو داخلی آن دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش داخلی طراحی سوراخ پانچ را به نمایش می‌دهد. شایعه شده است که هر دو صفحه نمایش این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش مجهز می‌شود. لازم به توضیح است که گوشی‌های تاشو در دو مدل ارائه می‌شوند. برخی گوشی‌ها مانند تاشوی ویوو طراحی کتاب مانند (book-like) دارند که همان طور که از نامش بر می‌آید لولا‌های دستگاه در کنار آن قرار دارند و مانند یک کتاب باز می‌شوند. در نقطه مقابل در طراحی clamshell لولا‌ها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. نام clamshell به خاطر شباهت باز شدن این نوع دستگاه‌ها با صدف‌های دوکفه‌ای به این نوع طراحی داده شده است.

افشای طراحی نخستین گوشی تاشو ویوو
به جز طراحی، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز منتشر شده است. انتظار می‌رود که Vivo X Fold در پنل جلویی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. این گوشی احتمالاً با نمایشگر داخلی ۸ اینچی با وضوح QHD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. این گوشی تاشو از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند.


ماژول دوربین پشتی Vivo X Fold دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و لنز تله فوتو پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر به این دوربین اصلی کمک خواهد کرد. انرژی این دستگاه از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی از شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر هیچ خبری در مورد سایر دوربین ها، رم و ظرفیت‌های ذخیره سازی X Fold وجود ندارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد