hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > پژمان جمشیدی: برای قبول و ایفای یک نقش تمام ابعاد را بررسی می‌کنم

پژمان جمشیدی: برای قبول و ایفای یک نقش تمام ابعاد را بررسی می‌کنم

بازیگر فیلم سینمایی «بی مادر» گفت: هر فیلم معیار و ملاک خاص خود برای سنجش را دارد، ممکن است در یک فیلم نقش اصلی و پررنگی داشته باشم و یا در فیلمی دیگر نقش مکمل و کمرنگ تری ایفا کنم اما در هر صورت سعی می‌کنم هر نقشی را که قبول می‌کنم در موردش فکر کنم و به خوبی آن را بشناسم.

پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون کاراکترهایی که در آثار سینمایی ایفا می‌کند گفت: هر فیلم معیار و ملاک خاص خود برای سنجش را دارد، ممکن است در یک فیلم نقش اصلی و پررنگی داشته باشم و یا در فیلمی دیگر نقش مکمل و کمرنگ تری ایفا کنم اما در هر صورت سعی می‌کنم هر نقشی را که قبول می‌کنم در موردش فکر کنم و به خوبی آن را بشناسم.

وی در همین راستا ادامه داد: همواره در قبول نقشها چه در سینما، چه در تئاتر یا تلویزیون سعی می‌کنم طبقه اجتماعی، روحیات و رفتار نقش را بشناسم، در برخورد با یک کاراکتر به این فکر می‌کنم که وی چطور حرف می زند، چطور راه می رود، چطور نگاه می‌کند و در کل همه کاراکترهایی که قبول کرده ام را دوست دارم و به آنها عشق می ورزم. 

بازیگر فیلم سینمایی «بی مادر» درباره همکاری سید مرتضی فاطمی کارگردان این فیلم تاکید کرد: من از همان جلسه اولی که با وی داشتم متوجه شدم که کاملا به فیلمنامه و داستانی که قرار است گفته شود اعتقاد کامل دارد. این فیلم دغدغه فاطمی بود و این اتفاق برای من از هر چیزی مهمتر بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: سید مرتضی فاطمی آدمی بود که در همان جلسه اول گفتگو و نگاه اول فهمیدم که به عنوان یک بازیگر کاملا می توانم خودم را به دست وی بسپارم زیرا می‌داند چه چیزی را می خواهد بسازد و در حداقل ترین اتفاق بر متن فیلمنامه تسلط کامل دارد.

جمشیدی با اعلام رضایت خود از حضور در فیلم سینمایی «بی مادر» خاطرنشان کرد: در طول همکاری و تولید هم این حساسیت به متن و فیلمنامه در وی دیده میشد و در پایان خروجی فیلم «بی مادر» که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد را من دوست داشتم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد