hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > وزیر کشور: یک هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی به لرستان اختصاص یافت

وزیر کشور: یک هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی به لرستان اختصاص یافت

وزیر کشور گفت: درراستای مصوبات سفر رییس جمهوری به لرستان حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبارات نقدی به این استان تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به لرستان از موضوعات مورد تاکید در سفر امروز بود و خوشبختانه حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی و منابع تسهیلاتی در اختیار استان لرستان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: بازدیدهایی از شهرها و پروژه های این استان داشتم ضمن اینکه سرمایه گذاری هایی در حوزه شیلات، انار و انجیر دراستان صورت گرفته است؛ حل مسایل در برخی موضوعات استانی باید سرعت بیشتری بگیرد.

وحیدی عنوان کرد: در راستای ایمن سازی سفرهای نوروزی کمیسیون ایمنی سفرها برای کاهش حوادث جاده ای و کنترل سفرها از لحاظ رعایت مقررات بهداشتی باید تشکیل شود و این سفرها نباید موجب افزایش بیماری در سطح کشور گردد؛ در راستای پذیرایی از مهمانان نوروزی باید با رعایت مقررات سفرهای خوبی رقم زده شود.

وی افزود: پیگیری وضعیت صنایع تعطیل شده در استان در دستور کار است و وزارتخانه های مربوطه نیز در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وحیدی اظهار داشت: انتصابات در دولت سیزدهم باید براساس شایسته سالاری باشد و دولت در این راستا تاکید جدی دارد و دستگاه های مربوطه نظارتی نیز در کنار دستگاه های اجرایی و مسئول این امر را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: تخلفات سال های گذشته نیز باید طبق روال قانونی رسیدگی و پیگیری شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد