hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سجادی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس کار انقلابی و مردمی بود

سجادی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس کار انقلابی و مردمی بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از ورزشکاران خدمت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رسیدیم، ‌ پرویز مظلومی در آنجا از ایشان خواست در صورت رئیس جمهور شدن دستور خصوصی شدن دو باشگاه را بدهند که ایشان هم قول این کار دادند. واقعا یک کار مردمی و انقلابی رقم خورده است.

به گزارش ایرنا، «سید حمید سجادی» دوشنبه شب در حاشیه مراسم جشن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: تقارن اعیاد اخیر با خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به فال نیک می‌گیریم. اتفاق خوبی رقم خورده و مسئولیت سنگینی بر عهده ماست. خطاب به آن‌هایی که فکر می‌کنند که اهم توجه ما به ورزش است و جوانان را فراموش کرده‌ایم، می‌گویم که این واگذاری از آن کارهایی است که برای جوانان است. اینجا به عنوان خادم ورزش و جوانان از دکتر رییسی رئیس جمهور محترم تشکر کنم.

وی افزود: قبل از انتخابات با جمعی از ورزشکاران خدمت ایشان رسیدیم و آقای مظلومی در آنجا از ایشان خواست در صورت رئیس جمهور شدن دستور به خصوصی شدن دو باشگاه بدهند که ایشان هم قول به این کار دادند. واقعا یک کار مردمی و انقلابی رقم خورده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از آقایان آجورلو و درویش می‌خواهم که برنامه ریزی کنند تا تیم‌های بانوان استقلال و پرسپولیس هم شکل بگیرند. خیلی از خانم‌ها دوست دارند تا لباس این دو تیم را بپوشند. امیدوارم این اتفاق محقق شود.

سجادی تصریح کرد: یک خواهش هم قبلا کرده بودم. ما حدود یک صد سال فوتبال نوین و ساختار یافته در ایران داریم. من آرزو دارم که ورزش چوگان که سه هزار و پانصد سال در ایران قدمت دارد، در این دو باشگاه ایجاد شود. البته تصمیم با خود مدیران این دو باشگاه مردمی است.

وی تاکید کرد: امشب نوبت استقلال و پرسپولیس بود و از فردا کار دقیق و تخصصی را پیش روی داریم. حتما جلسات تخصصی نیاز داریم. فواید این واگذاری در فوتبال دیده خواهد شد. ما شنیده بودیم که فوتبال ایران آقای آسیاست ولی با اتفاقاتی که اخیرا رخ داد، خیلی به ما برخورد. البته این اتفاق از سال ۲۰۱۶ و ناشی از پرونده‌هایی بود که از آن موقع جمع شده بود. شان ملت ما این نیست که پنج روز AFC به ما وقت دهد و نامش را هم بگذارد راستی آزمایی. واقعا آن پنج روز، کار شبانه روزی بود ولی توجهی به کارها نشد و رای صادر شد و موجب ناراحتی هواداران دو تیم شد.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: من کارشناس فوتبال نیستم ولی کارشناسان فوتبال می‌گویند که ما ستاره‌های خوبی داریم و تیم ملی ما تیم بسیار خوبی است. برای تیم ملی در مسابقه با کره جنوبی آرزوی موفقیت دارم.

سجادی گفت: امروز غروب مصوب شد که دربی پیش روی با ۳۰ درصد تماشاگران باشد و مجوز آن صادر شد. قرار شد ۱۰ هزار نفر از هواداران استقلال و ۱۰ هزار نفر از هواداران پرسپولیس در آن بازی حاضر شوند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد