hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > «نظرسنجی»؛ ویژگی جدید واتساپ

«نظرسنجی»؛ ویژگی جدید واتساپ

ویژگی نظرسنجی واتساپ مشابه نظرسنجی تلگرام خواهد بود. این ویژگی به کاربران اجازه ایجاد نظرسنجی را می‌دهد؛ سپس سایر کاربران می‌توانند به این نظر سنجی‌ها پاسخ بدهند.

واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدید "نظرسنجی" در دستگاه‌های iOS می‌باشد. این ویژگی به کاربران اجازه ایجاد نظرسنجی  را می‌دهد؛ سپس سایر کاربران می‌توانند به این نظر سنجی‌ها پاسخ بدهند. طبق گزارش WABetainfo این ویژگی اکنون در حال توسعه می‌باشد. در حال حاضر حتی کاربران بتای این اپلیکیشن نیز به این ویژگی دسترسی نخواهند داشت.

به گزارش فرارو، یک اسکرین شات منتشر شده از این ویژگی امکان وارد کردن سؤال در نظرسنجی برای ارسال در گروه واتساپ را نشان می‌دهد. در تصویر منتشر شده یک رابط کاربری جدید با یک فیلد متنی برای سوال، یک دکمه ایجاد و یک لغو مشاهده می‌شود. در حال حاضر چگونگی این عملکرد جدید، حداکثر تعداد گزینه‌ها، محدودیت در تعداد پاسخ ها، مدت زمانی که افراد می‌توانند به یک نظرسنجی رأی دهند و اینکه چند نظرسنجی در یک زمان می‌توان انجام داد مشخص نیست.



واتساپ

به لطف این نظر سنجی‌ها افراد می‌توانند در گروه‌ها سوالی بپرسند و سایر افراد به گزینه‌های مطرح شده رای دهند. این نظرسنجی‌ها و پاسخ‌های افراد فقط در گروه‌های واتساپ در دسترس خواهند بود و به صورت سرتاسری رمزگذاری شده‌اند؛ بنابراین فقط افراد گروه می‌توانند نظرسنجی و نتایج را ببینند. ویژگی نظرسنجی برای اولین بار در نسخه ۲.۲۲.۶.۷۰ ارائه شد و اکنون در حال توسعه می‌باشد.

این ویژگی سال‌هاست که در تلگرام در دسترس است و وقت آن رسیده است که واتساپ نیز آن را پیاده‌سازی کند. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این ویژگی منتشر نشده است و با توجه به در حال توسعه بودن این ویژگی، احتمالا دارندگان نسخه‌ی بتا برای آزمایش آن روی گوشی خود نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد