hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مقتدایی: چرا ایثارگران شرکت مخابرات تبدیل وضعیت نمی‌شوند؟

مقتدایی: چرا ایثارگران شرکت مخابرات تبدیل وضعیت نمی‌شوند؟

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات به تاخیر بیفتد لذا نظارت حداکثری را اعمال خواهیم کرد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: متاسفانه شرکت مخابرات، توجه لازم را به جمعیت بالای ایثارگران مجموعه خود نداشته است. ماه هاست وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات با وعده و وعید تبدیل وضعیت را عقب می‌اندازند.

وی افزود: به هیچ عنوان از این اقدام شرکت مخابرات کوتاه نمی آییم و در بالاترین حد نظارتی، آن را پیگیری خواهیم کرد تا استنکاف کنندگان از اجرای قانون به مجلس و قوه قضاییه معرفی شوند. تعداد امضاهای اعمال ماده ۲۳۴ رو به افزایش است و هیات رییسه نیز پرونده را به معاونت نظارت جهت تعیین کمیسیون ارجاع داده است و شخصا پیگیر هستم این روند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود و مدیران به مجلس احضار شوند.

مقتدایی مطرح کرد: توقع ما از آقای زارع‌پور بیش از این بود و ایشان به عنوان وزیر می‌بایست زودتر در این موضوع ورود و مشکل را حل می‌کردند. عدم اقتدار و بی همتی وزارت ارتباطات در این موضوع عجیب است. امروز هم نامه‌ای به رییس جمهور، معاون اول، رییس سازمان اداری و استخدامی و وزیر ارتباطات در این خصوص ارسال شد و تذکری هم به آقای رییس جمهور با امضا نمایندگان ثبت شد.

مقتدایی در پایان ابراز امیدواری کرد که مدیران مخابرات بهانه‌های نبود منابع و به تعبیری فرصت طلبی‌های اداری را کنار بگذارند و کار ایثارگران را انجام دهند. مباحث درآمدی و سهم و... را مدیران مخابرات خود با دولت حل کنند و کار ایثارگران را متوقف درگیری‌های خود نکنند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد