hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > پاسداران سپاه سیدالشهدا استان تهران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

پاسداران سپاه سیدالشهدا استان تهران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با حضور در حرم مطهرحضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از فرماندهان، مسئولان و پاسداران سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران امروز دوشنبه /١۶ اسفند/ به مناسبت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روزهای پاسدار و جانباز با حضور در حرم مطهر با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در این آئین با گرامیداشت اعیاد شعبانیه ،روز پاسدار را به تمام حافظان مرز و بوم ایران اسلامی تبریک گفت.

سپس گروه سرود نوجوانان سپاه سیدالشهدا استان تهران سرودی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند.

امام راحل بزرگترین پاسدار ارزش های انقلابی بود

حسن رحیم‌پور ازغدی پژوهشگر و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این آئین با برشمردن اصول پاسداری از دیدگاه امام حسین(ع) در این جمع گفت: غیرت انقلابی یکی از اصول پاسداری است؛ یعنی یک پاسدار و مومن چشم خود را در جایی که در حدود و خطوط خداوند زیرپا گذاشته شود، نمی بندد و نمی گوید به ما ربطی ندارد.

به گفته وی امام خمینی (ع) بزرگترین پاسدار اسلام، انقلاب و ارزش های انقلابی بود.

این پژوهشگر اظهار داشت: یکی از اصول پاسداری این است که هر کس مسئولیت خودش را در هر مقامی درست انجام دهد و از سوی دیگر پاسداری بزرگترین افتخارش، بندگی خدا و نوکری مردم است.

ازغدی ادامه داد: یکی از اصول پاسداری، انقلابی بودن است اما انقلابی به معنی خشن بودن نیست و باید مدارا کنید.

وی خاطرنشان کرد: نرم افزار و سخت افزار انقلاب، پاسدار می خواهد و صد البته نرم افزار آن مهم تر است؛ چرا که انقلاب یک مکتب است و هر مکتبی نیاز به پاسداری دارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد