hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > امام جمعه اهواز: اشرافی‌گری و بدعت‌های مدیریتی در دولت انقلابی سیزدهم برچیده شود

امام جمعه اهواز: اشرافی‌گری و بدعت‌های مدیریتی در دولت انقلابی سیزدهم برچیده شود

تاکید دولت سیزدهم از بین بردن زرق و برق‌های اشرافی گری از مدیریت کشور است که در این دولت که چارچوب انقلابی در آن ترسیم شده باید این مهم مورد تاکید همه مسوولان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از تصفیه خانه و تاسیسات آبرسانی به ۱۹ روستای خوزستان و شهر الهایی از توابع اهواز بیان کرد: تاکید دولت سیزدهم از بین بردن زرق و برق‌های اشرافی گری از مدیریت کشور است که در این دولت که چارچوب انقلابی در آن ترسیم شده باید این مهم مورد تاکید همه مسوولان باشد.

وی ادامه داد: انتظار از دولت سیزدهم که مشی انقلابی دارد این است که برخی اشرافی گری‌ها که در دولت قبل رواج یافته است در این دولت تغییر کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه توسعه خوزستان سرعت گرفته است افزود: رهبر معظم انقلاب برای حل مشکل فاضلاب در استان تاکید داشته و دولت خدمتگزار و انقلابی سیزدهم نیز در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

وی تامین آب را یکی از چالش‌ها و مطالبه‌های مهم مردم خوزستان دانست گفت: آب کشاورزی در خوزستان به سختی تامین می‌شود، این در حالی است که از نظر فنی برای رهاسازی آب هیچ کم کاری انجام نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه باران رحمت الهی چاره کم آبی استان است، ادامه داد: اگر بارندگی ادامه دار نباشد در کشت پاییزه در خوزستان به طور جدی با مشکل روبه رو می‌شویم.

وی با بیان اینکه اولویت تامین آب برای شرب است گفت: یکی از مطالبه های مهم کشاورزان مناطق مختلف خوزستان تامین آب کشاورزی است که باید ضمن پیگیری این مطالبه نسبت به اصلاح و به کارگیری روش های نوین آبیاری اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: برای تامین آب در غیزانیه که شامل ۸۵ روستاست در دولت قبل شعارهای بسیاری داده شد ولی آب شربی که به این منطقه آمده تنها کفاف چند ساعت در شبانه روز است.

وی تامین و پایداری آب شرب را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورود سپاه پاسداران به منظور کاهش مشکل آب شرب خوزستان قابل تقدیر است و موجب رضایت مردم استان شده است.

امام جمعه اهواز، ادامه داد: برخی روستاهای خوزستان در حالی که در میان ۲ سد واقع هستند از آب شرب بی بهره هستند که این موضوع برای مردم قابل قبول نیست.

معاون اجرایی رییس جمهور در دومین روز از سفر خود به خوزستان روز دوشنبه مجتمع آبرسانی سردار شهید سلیمانی از توابع  اهواز را افتتاح کرد. وی همچنین قرار است از خط دوم راه آهن اهواز - اندیمشک، کمربند غربی اهواز و ایستگاه چمران طرح آبرسانی غدیر دیدن کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد