hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تخصیص منابعی برای اجرای طرح همپایگی امنیت با توسعه شهرها و روستاها

تخصیص منابعی برای اجرای طرح همپایگی امنیت با توسعه شهرها و روستاها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را برای اجرای طرح همپایگی امنیت با توسعه شهرها و روستاها در سال ۱۴۰۱ در اختیار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱؛  بند الحاقی ۴ و بند الحاقی ۵ تبصره ۶ لایحه بودجه را بررسی کرده و آنها را به تصویب رساندند.

بر اساس بخش هزینه ای  بند الحاقی ۴ تبصره ۶؛ صد درصد(100 درصد) درآمدهای حاصل از این بند در سقف ده هزار میلیارد ریال از محل ردیف جدول شماره (9) این قانون و پس از مبادله موافقتنامه در اختیار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار میگیرد تا بابت طرح همپایگی امنیت با توسعه شهرها و روستاها به مصرف برسد. منابع وصولی در هر استان بابت احداث، تکمیل، تجهیز رده های انتظامی با اولویت کلانتری ها و پاسگاه ها و مراکز آموزشی همان استان با لحاظ اقتضائات امنیتی و انتظامی شهرستان های تابعه استان به مصرف می رسد.

بر اساس بخش هزینه ای  بند الحاقی ۵ تبصره ۶؛ معادل مبلغ واریزی تا سقف هزار میلیارد ریال جهت استفاده معلولان شدید و خیلی شدید از سامانه های برون شهری ریلی، هوایی و دریایی دولتی و عمومی به صورت نیم بهاء در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار میگیرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد